Is VB gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Ik gebruik alle hel wat tijd VB 2010 en sind 2 of 3 maanden kan ik niet meet publieseren.
Ik heb wat info gezocht en daar stond er dat het probleem door de foute serial nummer komt.
Mijn vraag is nu is VB gratis zo ja waar kan ik de serial numer vinden?

VB (.Net) is gratis. Voor de ontwikkelomgeving waarin je je VB.Net programma's maakt is het antwoord zowel ja als nee, want er zijn verschillende versie te krijgen. Voor de professional editie moet je lappen, de Express editie is gratis, maar je zult je na verloop van tijd wel moeten registreren en een serial key opgeven als je de Express editie wilt blijven gebruiken. Het registreren is ook gratis. Je hoeft alleen maar je email adres op te geven en klaar ben je.

Laatst bewerkt:
Als het hier om de professional versie gaat, dan mag je op Helpmij niet vragen om een werkende serial code. Zie de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij aanmelding.

Tijs.

Neee ik vraag de Express versie.
Waar moet ik mijn email invullen?

Binnen 30 dagen zal dat aan je gevraagd worden, of je klikt: Help > Register Product.

Kwestie van de instructies volgen die je te zien krijgt wanneer er word gevraagd het product te registreren.

Vroer had ik dat gedaan via de website van microsoft en de serial ingevoerd maar ik kon dan nog steeds niet publieseren.
Op mijn laptop kon ik het vroeger ook maar nu op eens gaat het niet meer.
En op mijn computer niet meer sind wanneer ik windows 8 hebt.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is VS Express dan ook nog niet (officieel) compatible met Windows 8.

Probeer het eens opnieuw te installeren. (VS Express)

maar waarom werk het dan niet op mijn laptop?
Daar zit windows 7 op.

maar waarom werk het dan niet op mijn laptop?
Daar zit windows 7 op.

Indien je niet meer kan publiceren, raad ik je aan te kijken of je serial code niet vervallen is.
Zoja, gewoon even terug het proces doorgaan zoals al eerder is uitgelegt

Binnen 30 dagen zal dat aan je gevraagd worden, of je klikt: Help > Register Product.

Of herinstalleer je het, indien dit nog steeds niet werkt, laat een privébericht achter ;)

Ik heb dit ook eerder gehad.

als je het programma al eerder hebt gepubliceerd haal dit dan weg en probeer het opnieuw.
of maak een release.
En oprobeer het opnieuw als je al een release heb ga dan terug naar Debug.

Als je het programma all hebt geinstalleerd

Laatst bewerkt:
Sorry,Maar nu ben ik niet zo goed mee.

Het is toch duidelijk? hij kan signtool.exe niet vinden.
Gewoon de SDK van microsoft opnieuw downloaden of VB herinstaleren want deze worde mee geïnstaleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan