pc verliest vermogen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
als ik met de pc werk loopt hij vast en verlies ik vermogen.
het licht niet aan programma's want de pc afsluiten gaat ook niet zonder de stekker er uit te trekken
als je hem dan weer aan zet duurt het een paar tellen en het is weer zo ver.
er zit geen stof op de onderdelen en allebij de koelingen draaien ook.
Zou dit in de voeding kunnen zitten of heb ik een giga virus te pakken???

Hoi,

Wat bedoel je met vermogen en ik zou je gegevens even melden met de voeding.

Zou je je probleem wat nader kunnen omschrijven? Wanneer loopt 'ie vast? Welke programma's heb je dan draaien? Wanneer loopt 'ie na het opstarten weer vast? Na het Windows scherm of ervoor?

Zou je je probleem wat nader kunnen omschrijven? Wanneer loopt 'ie vast? Welke programma's heb je dan draaien? Wanneer loopt 'ie na het opstarten weer vast? Na het Windows scherm of ervoor?

hij loopt vast als de pc is opgetart en je wil een programma openen of internetten
ik heb ook bij apparaatbeheer gekeken of ik geen drivers misten maar dit is inorde
als ik niets doe draaien er de normale opstartprogramma's van windows en verder start alleen mijn back-up programma mee op.

Hoi,

Wat bedoel je met vermogen en ik zou je gegevens even melden met de voeding.

met vermogen bedoel ik je hoort je pc dat hij aan staat dat is een bepaald geluid en dat word dan een stuk minder net als bij een laptop ooit gebeurd. dan loopt hij ook meteen vast. de voeding die ik nu heb is codegen m603-ca 450 wat

Heb je überhaupt een virusscanner geïnstalleerd? Probeer eens speedfan te installeren om de temperaturen van je hardware te kunnen waarnemen.

Heb je überhaupt een virusscanner geïnstalleerd? Probeer eens speedfan te installeren om de temperaturen van je hardware te kunnen waarnemen.

de temp. komt niet boven de 65 graden dus dat is goed ben hem nu aan het scannen op virussen met avast internet securitie

heb een herinstallatie gedaan want de harde schijf was van zijn leg af en er zat een virus op.
maar met de nieuwe versie windows 7 van watchdog werkt hij perfeckt.

Misschien moet je ook eens wat stof uit je pc verwijderen. Als hij normaal al 65°C is, dan is er iets niet ok.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan