@dnties.
Je blijft er maar om vragen terwijl je toch zo zeker bent waar maak je dan zo druk om, je wou toch dit "Die terugmeldingen wacht ik met belangstelling af."
Of wil je graag zoiets als dit zien.
Kon in de post van TS het hele woord router niet vinden en maak zomaar de fout van hoe kun je nou zo zeker weten dat er een router gebruikt wordt als dat er staat, kijk maar.
Hallo iedereen,
Ik had µTorrent, maar toen deed hij het opeens niet meer.
Nu heb ik Bitlord, maar die doet hetzelfde.
Ik doe dan problemen oplossen en dan zegt ie dat de DNS-Server niet meer reageert
Weet iemand hoe dit kan komen?
Maar iemand die nog geen onderbouw met dat soort dingen heeft en zoiets voor het eerst gaat lezen gaat dat wel doen en kan die stof net bevatten door dat er hiaten in zitten.
De toegevoegde waarde komt pas nadat de TS de oplossing heeft omdat dan de optie open blijft staan het als nog er aan toe te voegen zonder dat voor zoveelste keer de gene die alleen maar een antwoord aan de TS moeten geven er één met de ander een conflict opzoekt, want wie vraagt kan antwoord verwachten en dat irriteerd op de manier waar op dat wordt gedaan.
Of zie jij mij zeggen dat je ongelijk heb, wat jij wel doet tegen mij en me maar blijft beledigen.
Je heb nu dus voor elkaar gekregen dat er een derde er bij komt die partij kiest, wat een standaard gevolg is en moedwillig en bewust je bedoeling was dat je overduidelijk te kennen geeft door stomweg steeds door te blijven posten en het als een probleem bij me neer blijven proberen te leggen.
Is de toegevoegde waarde voor het forum nu geworden.
VERWIJDER MIJN ACCOUNT HELEMAAL COMPLEET VAN HELPMIJ.NL !!!!
De druppel die de emmer doet overvloeden is berijkt !!
Het forum kost me nog geld ook zeg waar geen enkele waarde meer is die jij er nog aan zou kunnen voegen !!!!