Stomme winrar ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
waarom laat winrar mij telkens weten bij het uitpakken mag de 250 tekens niet overschreiden ??

Als je winrar opent in plaats van een rar-bestand/archief kun je het doorzoeken. Kijk of er bestanden in het archief zitten met inderdaad meer dan 250 tekens. Dat lijkt me sterk, maar je weet het niet. Rechtsklik een bestand in het archief en pas de naam aan.

Proef op de som:

! C:\Users\Olof\Desktop\Nieuwe map\OLOF.rar: Cannot create OLOF\kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.jpg
Total path and file name length must not exceed 260 characters
! Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

Het gaat niet alleen om de bestanden in het archief. Ook de map waarin je het bestand wilt uitpakken telt mee in het aantal tekens. Je kunt ergens in WinRAR selecteren om paden niet mee uit te laten pakken, mocht er een lange mapnaam in zitten.

Laatst bewerkt:
Het gaat niet alleen om de bestanden in het archief. Ook de map waarin je het bestand wilt uitpakken telt mee in het aantal tekens. Je kunt ergens in WinRAR selecteren om paden niet mee uit te laten pakken, mocht er een lange mapnaam in zitten.
ik gebruik nu 7zip en dat gebeurt hier niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan