Icoontjes slepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Hallo allemaal. Ik heb van een radio site een snelkoppeling op mijn Desktop in Windows 7 gemaakt. Als ik deze naar de Taakbalk sleep, verandert het icoontje in het beroemdeblauwe Etje en als ik er op klik, wordt gewoon mijn startpagina geopend i.p.v. de muzieksite??? Icoontjes van een geinstalleerd programma kan ik wel gewoon slepen en werkt. Weet iemand hoe dat moet of doe ik iets verkeerd?:confused:
Graag suggesties.

Laatst bewerkt:
:) Misschien jou gekopieerde link naar bureaublad, van die radio-site niet goed is ?? kan je misschien die Url link hier ook zetten ? :D

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst deze site gelzen, er staat heel veel op en ook over taakbalk. Weet niet precies waar, maar wellicht zit er voor jou iets tussen. Succes ermee.;) Ik denk dat de snelkoppeling van jou verwijst naar de website van die site. Klik maar eens met de rechtermuisknop op die koppeling en kies dan voor eigenschappen dan zie je dat waarschijnlijk staan: voorbeeld http:// www bla bla bla staan of iets dergelijks. Dat is dan de website waarvandaan je die koppeling hebt gehaald.
Klik hier

Laatst bewerkt:
:) ALS je zo doet het MOET lukken...:D :thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
4f4e2d1d9f55e-RADIO.gif

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst deze site gelzen, er staat heel veel op en ook over taakbalk. Weet niet precies waar, maar wellicht zit er voor jou iets tussen. Succes ermee.;) Ik denk dat de snelkoppeling van jou verwijst naar de website van die site. Klik maar eens met de rechtermuisknop op die koppeling en kies dan voor eigenschappen dan zie je dat waarschijnlijk staan: voorbeeld http:// www bla bla bla staan of iets dergelijks. Dat is dan de website waarvandaan je die koppeling hebt gehaald.
Klik hier

Oke, bedankt voor de tip, ik ga fff kijken.

Oke, heb je filmpje gezien. Ga het fff uitproberen. Je hoort van mij!

:) ALS je zo doet het MOET lukken...:D :thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
4f4e2d1d9f55e-RADIO.gif
Ik heb je filmpje bekeken en realiseerde mij dat ik het op de zelfde wijze had gedaan. Maar wat je niet laat zien in je filmpje, dat je icoon naar de Taakbalk sleept, want DAT gaat dus niet. Ja het gaat wel, maar dan wordt het dus het blauwe Etje en wordt IE geopent! Overigens vind ik het wel leuk om te weten hoe je dat filmpje zo gauw hebt gemaakt? En hoe je dat in het bericht zet, of plak je dat er gewoon in?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan