radio stream opslaan als mp3

• Onderwerp starter Onderwerp starter rooon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rooon

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
hoi,
zoek een programmatje die een radio stream (radio uitzending) van internet op kan slaan als mp3.
heb al een gegoogled en vele geprobeerd maar geen een is wat ik zoek.

alle programma`s die ik heb geprobeerd slaan de stream wel op maar zetten deze per liedje op de HD.

wat ik zoek is een programmatje die de stream als 1 mp3-file opslaat op de HD als mp3.
ik wil ook de kwaliteit in willen stellen hoe hij de mp3 moet opslaan.

vaak zenden de streams uit met 192 kb/sec, nu wil ik deze dan als 128 kb/sec. opslaan anders word het bestand zo groot.

wie kan me hieraan helpen?

:D Volgens mij je zou in dit geval zeer goed '' AVS Audio Converter '' kunne' gebruiken ...proberen ?? :D :thumb:
a3ie1j.jpg
Bitsnelheid...enz..enz..enz.. kan je zelf bepalen ..:thumb:

Laatst bewerkt:
maar daar kan ik toch niet mee opnemen van een stream?

:DDus heb je geen stream maar die wil je opnemen ?? :D ? in dit geval voor (mij ) is het beste stream/opvanger >> ''Sothink Web Video Downloader'' met die kan je elk sorte videootjes( filmpjes) van elk internet site opnemen/streamen en later met wat anders bewerken ...:thumb: '' AVS Audio Converter '' ... bijv.... :D
-------------------------
Of je bij google online zoiets ook kan ( gratis ! ) ALS je opzoekt Url >> .. ''Video2mp3'' <<

Laatst bewerkt:
dankje, het is niet helemaal wat ik zocht maar ik kan het ermee doen.
heb castripper gevonden, die ript de stream direct naar mp3.
alleen daarna converteren naar lager bitrate.

vroeger ging dat goed met Audio Recorder Deluxe, maar dat werkte nu niet meer. meschien dat het aan win7 ligt.
had voorheen winxp.

:thumb: Nah oke dan nu heb je met Castripper die binnen maar zoals je zei bitrate is ietsjes laag ? :( ...probeer maar nu die bitrate met AVS Audio Converter verbeteren ...:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan