Battlefield 3 ultra problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brisingr

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Hallo,

Ik heb al een tijdje Battlefield 3 op mijn computer, gek genoeg kan ik niet op alle maps ultra draaien terwijl dit volgens mij wel zou moeten.

Mijn systeem is:
-560GTX-TI HAWK
-i7 2700k
-120gb SSD, hierop is mijn Battlefield 3 geinstalleerd
-1tb HDD
-ASUS P8Z68-V LE
-2x 4gig RAM geheugen

Mijn FPS op Caspian Border op ultra: 20-30 en soms 40
FPS Caspian Border high: 50-60

FPS Operation Firestorm ultra: 30
FPS OPeration Firestorm high: 70-80

FPS Norsahr Canals ultra: 50-60
FPS Norsahr Canals high: 80>

Daarnaast heb ik de nieuwste NVIDIA updates.

Alvast bedankt!

voor ultra kun je denk ik toch beter een iets betere videokaart hebben bijvoorbeeld de gtx-560ti-448 core editie want die is ongeveer evengoed als een gtx570, of een gtx580.

Waarom zal je niet blij zijn met 30 fps. Alsof je ogen meer fps kunnen waarnemen :). Alle videos van camera's en Youtube is meestal ook rond de 25 beelden per seconde.

30 fps, kan net maar als je vervolgens soms een framedrop krijgt speelt dat niet lekker.

Waarom zal je niet blij zijn met 30 fps. Alsof je ogen meer fps kunnen waarnemen :). Alle videos van camera's en Youtube is meestal ook rond de 25 beelden per seconde.
maar tijdens het gamen heeft meer als 30fps wel nut bij gamen merk je ook nog het verschil tussen 60fps en 100fps , en bij gamen wordt het ook geadviseerd om meer als 60fps te hebben
zie bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Beelden_per_seconde

Op welke resolutie speel je? Want als het Full-HD is is het niet meer dan normaal...

Die discussie is hier al eens vaker geweest, geloof ik. Basicly, hoe meer frames per seconden, hoe scherper het beeld (o.a.) kan zijn. Bovendien, het werkt ook wel fijn als er (zoals al gezegt werd) net even een framedrop is. Dat je i.p.v. 5fps, 'even' terug schiet naar 100fps (vanaf 150 bijvoorbeeld).

Sterker nog, ik race dagelijks in een race-simulator, en dan zie je ook vrij snel het verschil tussen 80, 60, en 40.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan