Nieuwe PC ongeveer 700-800 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter win1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou zeggen.... probeer het eens uit. Je praat over dingen die je nooit hebt ervaren. Je kijkt eerst de kat uit de boom hoe goed iets presteerd. Niet alles is zoals je denkt dat het is. Ik kijk inderdaad niet naar de feiten. Ik kijk naar de ervaringen van andere mensen met bepaalde combinaties. Als die combinaties mij erg goed bevallen ga ik een stapje verder. Ik ga niet blindelings iets samen stellen omdat mensen op het internet er een goeie review over geven.

das een zeer slechte zaak verder bazeer jij dit op je eigen ervaringen en niet op die van andere
benchmarks zijn ervaringen ondervonden door duizenden andere

probeer het nog eens een keer:rolleyes:

bij nestles is het duidelijk de omgekeerde wereld
het laat duidelijk zien dat hij Bekende Review sites zoals Tomshardware info niet vertrouwd dat zecht genoeg over zijn manier van denken
en het zecht ook genoeg over zijn kennis van hardware

nogmaals een leek zal het verschil niet zien tussen wat goed is en wat slecht is
ik raad je aan om eens op tweakers forum rond te gaan vragen wat de GTX550 voor een kaart is
antwoord zal zijn instap game kaart

Laatst bewerkt:
De gtx550 is door nvidea gemaakt voor Budget gamers die Crysis willen spelen en daar geen goed systeem voor kunnen vinden omdat ze niet genoeg geld hebben.
Zelfs crysis speel je niet op MAX met een gtx550 ti ... al is de kaart daarvoor bedoeld.
Vriend van mij heeft een gtx 550ti en je kan world of warcraft niet eens op max
Verder gta 4 geprobeerd en skyrim , gta4 is onspeelbaar op max en skyrim ( ja skyrim .. zoals firestorm zegt een steentijd engine spel) gaat op ong 15 fps op MAX met een hd scherm.

Dit noemen gamers '' max '' :
(btw dit is een TI cyclone II , draait sneller dan een gewone ti )
crysis_2560_1600.gif

Laatst bewerkt:
het gaat me er niet om om mijn gelijk te krijgen ( in tegenstelling tot jullie) ik zeg alleen dat ik nooit (NOOIT) onder de 50 fps heb gezeten met de gtx 550

Maar omdat het totaal op dit moment op 450 euro zit kan er 50 euro extra uitgegeven worden aan een betere videokaart.

KLIK

Laatst bewerkt:
Vriend van mij heeft een gtx 550ti en je kan world of warcraft niet eens op max
( ja skyrim .. zoals firestorm zegt een steentijd engine spel) gaat op ong 15 fps op MAX met een hd scherm.

Bekijk bijlage 150659

Dat is gewoon keihard liegen wat je daar doet. World of Warcraft is een erg licht spel. Ik kan het zelfs op mijn Asus 1001px mini laptopje spelen.
Ik speel het met gemak op max met mijn oude pc (9500 gt).

Dat is gewoon keihard liegen wat je daar doet. World of Warcraft is een erg licht spel. Ik kan het zelfs op mijn Asus 1001px mini laptopje spelen.
Ik speel het met gemak op max met mijn oude pc (9500 gt).

Er is al eerder gezegd dat MAX inhoudt dat je alle mogelijke opties dan ook op max zet.
Probeer jij maar in dx 11 hoogste resolutie , aa en triple bufering met multisample x3 en natuurlijk alles op "on" ultra wow te spelen.
Ga naar stormwind en lach jezelf uit want je fps zal echt niet boven de 50 zitten ;)

Ontopic nu xd
Je kan beter de 6870 pakken voor een tientje goedkooper ipv de gtx560 non ti
Hij presteert veel beter , toen ik een pc wouw samenstellen heb ik ook de gtx560 non ti gehaald en daarna de 6870 die ik nu nog gebruik omdat ik er erg tevreden mee ben. En is goedkoper trouwens

Laatst bewerkt:
ik snap wat max is..... ik weet heus wel dat hetniet betekend dat allen de schaduwen en shizzle op max staan maar ook dat multisampling en shizzle allemaal aanstaan.

tip: ik ben niet achterlijk

De makers van World of Warcraft hebben het spel zo licht mogelijk gemaakt zodat zoveel mogelijk mensen het kunnen spelen.
Ik denk dat je op een standaard laptop al alles van WoW op max kunt draaien

Ook moetje even nadenken... bij gamen draait het niet allemaal om de videokaart of het aantal GB's die de videokaart heeft heh...

Ook de processor speelt een belangerijke rol samen met het RAM geheugen.

Laatst bewerkt:
Sorry van daarnet , ja wow is heel licht maar toch met alle opties aan een zwaar eisend game hoor.
Met mijn 6870 kan ik zelfs woe niet met multisample tijdens een 25 man raid bij of sw boven de 50 fps spelen behalve als ik sil sta . Hoewel je zegt dat ik lieg heb ik hem daadwerkelijk getest bij een vriend van mij die ook wow speelt en maxen gaat gewoon niet als je die lag af en toe niet wilt .

Heb zelf een i5 2500 overclocked in die pc met 6870 en maat van mij heeft een i7 waar ik de model niet van weet .
Is het geeb goed plan om de gtx te veranderen naar een amd in deze prijsklasse? Kom je goedkoper uit en je krijgt een boost kwa graphics

Laatst bewerkt:
World of Warcraft is zo licht. Ik speelde zelf de gratis versie maar een maat heeft ook tijdens Battles gespeeld op Max. Mijn xFire FPS hoover dingetje zei gewoon 80fps en hoger

Hehe oke , dat was dat..
Btw ts reageert niet meer er zijn hier zeker al 3 of 4 systemen samengesteld

Beste win1, ik heb dit voor je samengesteld, lijkt me in orde voor jouw eisen, ik ben niet heel erg goed met computers dus je zou ff moeten vragen aan een ander (goed bekende) forumlid om de configuratie te checken, het is ong. €725,- http://tweakers.net/gallery/452973?inv_id=262011#tab:inventaris

TS reageert al niet meer dus het beste is om even af te wachten
En je kan beter de ssd weg doen en een betere videokaart pakken , dat is belangrijker voor gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan