Windows 7 crashing

Status
Niet open voor verdere reacties.

stamiej

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Ik heb vorige week mijn nieuwe laptop ontvangen: http://tweakers.net/pricewatch/302669/asus-n53sm-s1052v.html?orderField=price&orderSort=asc#tab:info

Ik heb er alleen een aantal problemen mee.
Ik heb de home eraf gegooid en Windows 7 Ultimate opgegooid. Geen idee hoe hij t trouwens deed met home. Het probleem is: alles loopt non stop vast. Heel explorer.exe blijft vastlopen, als je hem uit wilt zetten blijft hij ook hangen dus moet je hem geforceerd sluiten. Ook heb ik een bluescreen al gehad. Melding weet ik niet meer zo.

Alles blijft vast hangen. Taakbalk, bureaublad, internet alles.

Iemand ideeen? want ik heb geen zin om weer een paar weken zonder laptop te zitten :confused:

recovery nog niet gebruikt. Neem aan dat je niet zo snel iets kan verknallen, zal ik zo doen. Harde schijf lijkt trouwens in orde.

Mijn w7 is een geactiveerde versie met legale key :)

heb je de windows7 code ook al gebruikt op een andere pc, want anders kan het daar aan liggen

Hoi,
Heb je deze van internet gedownload??
Probeer eens Home er weer op te zetten.
Het kan zijn dat de PC die je hebt, Windows 7 Ultimate niet aankan...
Dus , installeer Windows 7 Home, kijk dan of alles het weer doet..

dit klopt niet ik heb een oude pc met ultimate 1 gb ddr ram en pentium 4
waarom zou zijn splinternieuwe laptop het niet aankunnen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Heb je deze van internet gedownload??
Probeer eens Home er weer op te zetten.
Het kan zijn dat de PC die je hebt, Windows 7 Ultimate niet aankan...
Dus , installeer Windows 7 Home, kijk dan of alles het weer doet..

Ik heb dezelfde ultimate ook op mijn pc staan waar die wel normaal werkt. En ik betwijfel of een laptop met een i-7 met 2,2GHz en 8GB ram w7 niet aankan

Ik heb dezelfde ultimate ook op mijn pc staan waar die wel normaal werkt. En ik betwijfel of een laptop met een i-7 met 2,2GHz en 8GB ram w7 niet aankan
als je dezelfde windows ook op je pc hebt staan is je windows dus waarschijnlijk illegaal (tenzij je een volume licentie hebt want een normale licentie mag je maar installeren op één pc) en bij een illegale windows versie kunnen deze problemen optreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan