Outlook\archive.pst kan niet worden geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

walrenshi

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Mijn outlook archiveert automatisch om de zoveel tijd. Nu wilde ik voor het eerst gearchiveerde post
bekijken, maar bij het openen krijg ik de melding
...\archive.pst wordt gebruikt door een andere toepassing en kan niet worden geopend.

Uiteraard heb ik mijn outlook afgesloten. Ik zie ook dat het bestand 'slechts' 265 kb zou zijn, het geen mij erg weinig lijkt
Hoe kom ik bij mijn archief? Al vast bedankt

die moet je gewoon via Bestand in Outlook importeren, & dan word er een speciale archiefmap voor gemaakt waar alles in gezet word.

Ik zie ook dat het bestand 'slechts' 265 kb zou zijn, het geen mij erg weinig lijkt
Hier zit dus niets in. In Outlook al gekeken bij de eigenschappen van het archief op welke locatie deze staat?

Hier zit dus niets in. In Outlook al gekeken bij de eigenschappen van het archief op welke locatie deze staat?

Onder gegevensbeheer zie ik staan
Archiefmappen C:\Users\Jourdan\AppData\Local\Microsoft\Outlook\archive.pst -is dus 265 KB-
Archiefmappen E:\Users\Jourdan\Archive Outlook.pst -ook 265KB-
Persoonlijke mappen E:\Users\Jourdan\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Wil ik importeren, zoals door een ander lid is vermeld, dan krijg ik de melding =dit bestand met persoonlijke mappen(.PST) is al in gebruik in het huidige profiel=
C:\Users\Jourdan\AppData\Local\Microsoft\Outlook\archive.pst

Probeer ik via importeren de link die standaard verschijnt
C:\Users\Jourdan\AppData\Local\Microsoft\Outlook\backup.pst
Dan krijg ik de melding = kan het bestand niet vinden controleer pad/naam bestand=

Ik weet niet wanneer er weer een popup in mijn outlook verschijnt, welke vermeld dat er gearchiveerd gaat worden.
Dan kan ik zien wat het gaat doen, maar als ik mij niet vergis is het slechts een paar tellen zichtbaar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan