Laptop scherm is kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Potaarde

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2012
Model: ASUS N53SN-SZ251V-BE.

Mijn toestel is nog in garantie dus heb ik eerst even naar Asus gebeld, om te weten te komen hoe ze mij kunnen helpen.
Natuurlijk valt een defect beeldscherm niet onder de garantie.
Naar hun zeggen ging de reparatie rond de 400 euro kosten. Wat toch veel te veel geld is.

Daarom ben ik beginnen rond kijken op het internet naar compatible beeldschermen.
Op ebay toch wel wat verkopers tegen gekomen (vooral uit de UK) & eens een mailtje gestuurd (naar gebruiker: whichlaptop) of ze effectief een beeldscherm hebben die compatibel zijn met mijn laptop.
Een mailtje terug gekregen dat mijn scherm 15.6inch & LED is met een linker connector.
Ze vroegen mij ook om even te controleren om mijn scherm wel effectief een linker connector had.

Ik heb geen idee hoe ik mijn scherm uit mijn laptop moet halen, maar ik heb nog minder zin om even 400 euro te betalen.

Ik hoop dat iemand mij hier wat kan helpen.

(Misschien moest dit in het board "Laptop" staan, sorry daarvoor)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Natuurlijk valt een defect beeldscherm niet onder garantie ??? heb je hem laten vallen of is hij afgebroken ?

En inderdaad hij staat in verkeerde sectie zal hem even in de goede te zetten

Hij heeft een kleine val gemaakt, er is aan de laptop zelf niets aan te zien maar het scherm is wel degelijk kapot.
Moest ik hem opsturen naar Asus & van niets gebaren zouden ze volgens mij zeker en vast zien dat de laptop gevallen is.
En dus zou deze buiten garantie vallen, wat op een kostenplaatje van ongeveer 400 euro zou kunnen komen.

Ik zou dus graag het scherm vervangen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Oke, helaas misschien is het een verstandig om erven contact met de plaatselijke pc winkel te laten kijken deze heeft misschien kan hij dit even bekijken voor je aangezien je zelf niet helemaal weet hoe of wat.

beeldschermen vervangen kan vaak nog
kijk eens ik heb hier iets voor je klikerdeklik even naar beneden scrollen en kun je daar voor 135 euro een nieuwe beeldscherm kopen
waarschijnlijk kunnen zij hem ook voor je plaatsen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke, helaas misschien is het een verstandig om erven contact met de plaatselijke pc winkel te laten kijken deze heeft misschien kan hij dit even bekijken voor je aangezien je zelf niet helemaal weet hoe of wat.

Al gedaan, hij wil gerust het scherm monteren maar het probleem is dat ik niet weet waar ik moet op letten als ik zo een scherm bestel.

beeldschermen vervangen kan vaak nog
kijk eens ik heb hier iets voor je klikerdeklik even naar beneden scrollen en kun je daar voor 135 euro een nieuwe beeldscherm kopen
waarschijnlijk kunnen zij hem ook voor je plaatsen

Ik heb replacedirect al bekeken..
Ik woon in Belgie & met verzending werken zie ik niet direct zitten + dat scherm is maar 14.1inch, het mijne is weliswaar 15.6 inch :).
Toch bedankt.

Je kan je scherm natuurlijk altijd laten vervangen door een reparateur.

Google bv. eens naar bv "laptopdokter" of "laptopscherm gebroken" . Je zal vast wel een firma vinden die goedkoop aan huis hersteld.

*KNIP*[/color]

Laatst bewerkt:
@Laptopdokter,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je bericht aangepast. Reclame maken is niet toegestaan, wat jou bericht wel heel duidelijk was.

Gezien je nicknaam en de links die gegeven werden, lijkt het wel heel erg op eigen belang.;)

Ik heb mijn scherm laten vervangen door de laptopdokter voor een zeer mooie prijs, probleem opgelost :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan