Eyefinity Beelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

koko33

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
hallo, ik heb onlangs 2 beeldschermen bijgekocht en aangesloten, alles werkt perfect maar met het gamen loop het mis?

dus ik heb nu:

1x Lg flatron E2360 23Inch
2x flatron E2351 23Inch

ik heb zo precies steeds ingezoomd beeld op mijn 2 bij monitors, en als je naar filmpjes gaat kijken op youtube zie je toch echt een groot verschil met wat ik heb..
dus bv, css(counterstrike source, als ik dat speel in ik kijk naar een raam op mijn middelste scherm en ik kijk dan naar dat raam op mijn linkste scherm dan is da ingezoomd precies.

het zelfde met teamfortress 2 waar degelijk officieel Eyefinity ondersteund, ik kijk naar iets en op mijn 2 andere schermen kijk ik daar daar na naar en het zoomd zo precies heel hard in??

De E2360 is mijn hoofdscherm de 2351's zijn mijn 2 zij schermen.

Danku

1) heb je de eyefinity group goed ingesteld in je catalyst control center?
2) welke videokaart heb je?

Zover ik weet ondersteund bijna geen enkele ati kaart eyefinity zonder displayport

Danku voor andwoord:

Ja ik heb 3x1 configuratie van eyefinity. dus ik denk dat die in orde is ?
Ik heb een Saphire Amd 7770 Ghz edition

De E2360 is aangesloten op Dvi-D naar Mini-Display
1 van de e2351 is aangesloten op hdmi
en de andere e2351 is aangesloten op hdmi naar Mini_display

danku

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er beeldschermen bij met een zwarte rand van +/- 1 cm rondom het beeld?

Jha, ze zijn allemaal met +-1cm maar normaal kan dat toch geen kwaad?

Dit kan zeker geen kwaad.....maar probeer eens met je eyefinity groep op te heffen en dan bij elk scherm met een zwarte rand individueel de optie "schermgrootte" aan te passen met de slider naar "overscan" tot de zwarte rand weg is,die optie zit bij "mijn digitale beeldschermen"-->"opties schermgrootte (digitaal beeldscherm)"
Dan terug een eyefinity groep vormen .......normaal zou elk scherm nu dezelfde scherpte en beeldgrootte moeten hebben.....

Laatst bewerkt:
Dit kan zeker geen kwaad.....maar probeer eens met je eyefinity groep op te heffen en dan bij elk scherm met een zwarte rand individueel de optie "schermgrootte" aan te passen met de slider naar "overscan" tot de zwarte rand weg is,die optie zit bij "mijn digitale beeldschermen"-->"opties schermgrootte (digitaal beeldscherm)"
Dan terug een eyefinity groep vormen .......normaal zou elk scherm nu dezelfde scherpte en beeldgrootte moeten hebben.....

zo'n randen bedoel je, dat heb ik al gedaan die zijn allemaal op 0% overscan...

danku

ja, maar ik dacht dat u het had over echt de randen van het scherm zelf... sorry mis begrepen, ik had al 0% overscan en dus mijn volledige schermen.

Ah,ok dan.....heb je al geprobeerd de monitors te verwisselen per aansluiting?

Dan wordt het moeilijk.....:confused:
Aangezien het alledrie 23 inch monitors zijn,die op een resolutie van veelvoud van 1920 x 1080 op eyefinity draaien,en de software beeldinstellingen OK zijn,kan ik zo direct niets meer bedenken.......:o.

:(,

dat is echt zo raar, ik vind echt niet hoe je het oplost..

danku

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan