internet, maar geen internet binnen browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

timouwerkerk

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
hallo allemaal,

ik zit hier echt voor een raadsel, en ik weet echt even niet meer wat ik moet doen.
Ik zit nu sinds een maandje met het volgende, ik heb wel internet, dus mijn torrents,nieuwsgroepen etc kunnen gewoon downloaden, maar zodra ik binnen mijn browser wil gaan internetten dan heb ik soms wel internet en soms niet, dit houd dan gemiddeld een half uurtje aan.

Dit is zeer frustrerend, aangezien ik al gekeken heb naar de drivers, maar hier zou het niet een kunnen liggen anders had ik helemaal geen internet, mijn adapter aan/uit schakelen heeft meestal ook nooit zin, ik heb al gekeken naar ipconfig/dnsflush, ipconfig/renew voor ipv4 vernieuwing en ik heb getest in meerdere browsers, maar niks helpt.

Ik hoop dat iemand hier nog een antwoord voor me heeft voor ik mijn hele pc overnieuw ga installeren,

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Heb je dit gelijk tijdig met het downloaden via usnet/torrents, of is dit los van elkaar?
Gekeken of je firewall goed staat ingesteld?

Heb je dit gelijk tijdig met het downloaden via usnet/torrents, of is dit los van elkaar?
Gekeken of je firewall goed staat ingesteld?

dit staat gewoon los van elkaar, hij zal het ook niet doen als ik me downloads uit heb staan.
Is het niet zo dat als mijn firewall niet goed zou staan dat hij het dan nooit zou doen ipv af en toe wel en af en toe niet?,
toch zal ik even naar mijn firewall kijken, alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Heb je al een andere browser geprobeerd? is niet alleen je browser geinfecteerd met malware? Mogelijk is de browser de oorzaak niet je verbinding?

Heb je al een andere browser geprobeerd? is niet alleen je browser geinfecteerd met malware? Mogelijk is de browser de oorzaak niet je verbinding?

zoals ik boven in mijn verhaal al typte heb ik dit getest in meerdere browsers, als ie9,Firefox 11, en Google Chrome.
maar vooralsnog bedankt voor je antwoord.

Meerdere browsers zegt niet automatisch IE, firefox en chrome. Veel mensen bedoelen ook ie6,ie7,ie8,ie9

Het je al geprobeerd om je netwerkkaart weg te gooien in je devices? Na een reboot zou die een verse netwerk kaart moeten vinden. Mogelijk moet je wel een aantal dingen opnieuw instellen, maar dan wordt, DNS, registry, firewall etc wel allemaal gereset.

Meerdere browsers zegt niet automatisch IE, firefox en chrome. Veel mensen bedoelen ook ie6,ie7,ie8,ie9

Het je al geprobeerd om je netwerkkaart weg te gooien in je devices? Na een reboot zou die een verse netwerk kaart moeten vinden. Mogelijk moet je wel een aantal dingen opnieuw instellen, maar dan wordt, DNS, registry, firewall etc wel allemaal gereset.

met weg gooien bedoel je: naar apparaatbeheer -> netwerkadapters -> huidige adapter pakken en dan installatie ongedaan maken?
bedankt:thumb:.

Ja, in principe wel. Mocht er een specifieke driver betrokken zijn kun je die via "eigenschappen" ook nog apart wegdoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan