Game PC Samenstellen €800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

RazerZ1911

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2012
Hoi,

Ik ben van plan een nieuwe PC te gaan kopen, ik had al wat samengesteld maar ben er niet helemaal uit gekomen.
Ik wou vragen of jullie me hier bij konden helpen.

Budget - Maximaal €800,-
Doel - High-end Gaming.
Omgeving - Lawaai maakt niet zo veel uit.
Assemblage - Zelf.

Besturingssysteem - Heb ik zelf nog, Win7 Ultimate x64
Opties / randapparatuur - Niet echt specifieke dingetjes, het liefste een unlocked CPU, Bijv. i5-2500K.

Alvast bedankt!

Oke bedankt, ik heb nog wat aanpassingen gemaakt, is dit wat:

Hiero

Is de stock koeler van de i5 genoeg?

Laatst bewerkt door een moderator:
de HD7850 is veel krachtiger dan een GTX560 ti verder is het verstandiger oom een Z77 moederbord te nemen omdat deze PCI-E 3.0 ondersteund toekomst gericht is dit veel beter
en nee de stock koeler is niet genoeg omdat ik aan neem dat jij wilt gaan overklocken en dan is de stock koeler niet goed genoeg

hier nog een benchmark die laat zien dat de HD7850 beter is klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Ik doe het via alternate, en zij hebben de

XFX HD7770 BLACK Super OC van €169 en de
MSI R7770-2PMD1GD5/OC van €159

Terwijl de MSI N560GTX-Ti Hawk voor €235 in het rijtje staat.

Dan als mobo:

De ASUS P8Z77-V
en de ASRock Fatal1ty Z77 Performance

Welke combinatie dan ook kom ik uit qua budget, maar wat is nu het beste? xD

alternate heeft veel meer dan dat maar is wel een stuk duurder dan azerty is het echt een must om via alternate te gaan?

de GTX560- TI hawk is goed maar je kan daar ook de HD7850 voor die prijs krijgen en die is echt een stuk krachtiger
de HD7770 is een stuk zwakker dan beide

qua moederbord passen beide niet in je budget omdat je ook nog een degenlijke cpu koeler en voeding nodig hebt

klikerdeklik

Laatst bewerkt:
ja tenzij je geen extra videokaart wilt plaatsen dan is een 500watts A-merk voeding al genoeg

Oke, ja dat met Alternate komt omdat, stel dat ik hem daar bouwen, hoe lang duurt dat bij Azerty?

Laatst bewerkt:
Oke, ja dat met Alternate komt omdat, stel dat ik hem daar bouwen, hoe lang duurt dat bij Azerty?
licht er totaal aan wat je besteld het geen wat ik samen had gesteld is binnen een week leverbaar dan gaat er nog assemblage bij
denk ik dat je em in anderhalve week binnen hebt echter zitten hier geen assemblage kosten bij die wou je toch zelf doen?

Laatst bewerkt:
Ja ja, was gewoon een vraagje, want de vriend van m'n moeder die weet er niet zo veel van en is een beetje bang dat het mis gaat etc. xD

Azerty.nl is een erkend bedrijf ook door tweakers.net die dit soort bedrijven deels toetst dus maak je daar maar geen zorgen over
de spullen die ze leveren worden goed verpakt en garantie's komen ze goed na ook de assemblages die zij doen zijn erg goed

hier heb je een mooie shopreview van tweakers.net over azerty.nl klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan