netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
hallo forum. ik heb een brobleem hoop dat er iemand mij kan helpen. ik heb een laptop acer had mij windows 8 costumer view erop gezet, niets aan de hand . die heb ik nu ergens anders op gezet en heb op de laptop weer windows7 ultimate geinstaleert. alles ok, maar een ding ik krijg geen internet verbinding meer draadloos dus. de ene pc doet het draadloos prima maar laptop niet. krijg altyd maar de foutmelding fout 651 moet wat met modem zijn. heb al uit de stroom uitgehad maar helpt niet. wie kan mij hierbij helpen dank u.

hallo manamana. bedankt voor de reactie. ik zal eens kijken wat ik bereiken kan .

hallo manamana. ik heb mij dat eens goed doorgelezen wat u mij geadviseert hebt, maar daar kom ik niet uit is mij ook wel te, denk ik. het viel mij in dat ik hier nog zo,n wifi stikje had liggen met een schijfje met drivers en manuel. ik dacht zo als ik dat nu eens instaleer, wie weet. dat heb ik dus gedaan en het fuctioneert heb dus draadloos internet op mijn laptop via dat wifi stikje.ik heb draadloos internet, maar het brobleem is dus niet uit de wereld. maar daar ga ik mij eens naar informeren hoe dat eigenlijk zomaar kan gebeuren. dat als ik mij een ander systeem erop zet dat ik opeens geen draadloos internet meer heb op mijn laptop. maar in iedergeval bedankt.

hallo manamana, bedankt voor de reactie. voor dat ik daaraan begin dit, ik was op apparaatbeheer en daar stond dus dat geel teken bij adapter of zo. nou ja in iedergeval heb naar stuurprogrammas laten zoeken en toen kreeg ik deze melding. uw netwerk controller kan niet worden geinstaleerd. er kunnen geen bestuursprogrammas voor het apparaat gevonden worden. vind ik wel gek heeft het toch gedaan. en mijn ene pc loopt goed ook draadloos dus het modem is ok dacht ik. ben ik naar acer gegaan voor stuurprogrammas heb ik er laten instaleren maar nog niets. ja dat is het zowat. wat te doen? bedankt.

hallo manamana. bedankt voor het advies. nou ik ben nog eens terug gegaan naar de site van acer. voor de stuurprogrammas die ik al had geinstaleert. maar het blijkt dus dat ik niet goed heb gelezen, wat ik geinstaleert heb was inderdaad voor windows 7. maar ik moest hebben de stuurprogrammas voor windows 7 ultimate 64 bits, toen ik dat invulde kwamen die stuurprogrammas ook. ik ze allemaal gedownload en geinstaleert opnieuw opgestart en mijn laptop deed het al weer als van ouds natuurlijk draadloos. zo zie je maar weer lees altyd alles tweemaal goed door, en zeker als je geen expert bent. nogmaals bedankt voor de goede raad en advies.

Dat is goed nieuws en dus goed hersteld. Prima zo en fijn dat je het weer op de rails hebt. Bedankt voor de terug koppeling. :thumb:

Zet je a.u.b. de zaak als opgelost zodat ook anderen met hetzelfde probleem hun voordeel er uit kunnen halen. ;)

Laatst bewerkt:
Dat is goed nieuws en dus goed hersteld. Prima zo en fijn dat je het weer op de rails hebt. Bedankt voor de terug koppeling. :thumb:

Zet je a.u.b. de zaak als opgelost zodat ook anderen met hetzelfde probleem hun voordeel er uit kunnen halen. ;)

Oh ja natuurlijk vergat ik even te melden.
Is je vraag opgelost, dan wordt het op Helpmij.nl gewaardeerd dat je de vraag ook deze status toekent. Dit kun je doen door op Vraag is opgelost te klikken, in de blauwe balk of rechts onder in je eerste bericht. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan