Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.
Nu ben ik niet zo'n Excel gebruiker die veel verstand heeft van programmeren onder Excel.
Ik heb een lijst die ik elke dag op het werk moet invullen, met de hand dus, nu wil ik het een stukje gemakkelijker maken en tijd besparen.
Ik heb op blad 1 de lijst staan en op blad 2 en 3 de namen en nummers.
Ik wil op blad 1 de eerste letter invullen (in Kolom Naam) zodat ik dat de namen krijg die met die letter begint, en als ik die ene selecteer dat dan ook meteen
de telefoonnummers erbij komen te staan.
Is dit makkelijk te maken?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
Alvast bedankt.....
Nu ben ik niet zo'n Excel gebruiker die veel verstand heeft van programmeren onder Excel.
Ik heb een lijst die ik elke dag op het werk moet invullen, met de hand dus, nu wil ik het een stukje gemakkelijker maken en tijd besparen.
Ik heb op blad 1 de lijst staan en op blad 2 en 3 de namen en nummers.
Ik wil op blad 1 de eerste letter invullen (in Kolom Naam) zodat ik dat de namen krijg die met die letter begint, en als ik die ene selecteer dat dan ook meteen
de telefoonnummers erbij komen te staan.
Is dit makkelijk te maken?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
Alvast bedankt.....