Mini desktop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie31

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo,

Ik zou graag een mini desktop kopen maar ik ben aan het twijfelen.
Het zou alleen zijn voor school en werk, dus niet voor allerlei spelletjes.
http://www.q-force.be/desktops/slim.htm
Ik zou hem ook niet gebruiken voor zeer zware grafische dingen maar ik zou toch wel vlot en "snel" kunnen werken.
De prijs speelt niet zo'n grote rol.
Op een van de foto's op die site staat zo'n mini desktop aan een scherm gehangen is dat wel gezond voor het scherm en de computer.

Ik zou ook graag weten wat er de doorslag geeft de processor of het ram geheugen.

Groetjes

Hallo Koen,

Zo te zien is dat ook een Qforce beeldscherm die ervoor gemaakt is om die desktop aan op te hangen, waarschijnlijk kan hij niet op een ander beeldscherm gemonteerd worden...

Greetz,
Rico

ik had gedacht aan +/- €500, ik zou hem vooral voor school en licht grafisch werk gaan gebruiken niet voor spelletjes.

klikerdeklik
dit is een stuk krachtiger dan de mini pc's die jij had uit gekozen ook grafisch krachtiger!
de A6 fusion processor is eigenlijk een APU dit betekent dat de videokaart in de processor is mee gebakken
de pc beschikt over 4GB werkgeheugen en 500GB opslag geheugen er zit ook een dvd brander/speler in
de pc heeft een onboard HDMI aansluiting dus HD materiaal kan afgespeeld worden
deze is sterk zat voor de genoemde taken die jij wilt kunnen verichten

de hardware assemblage word voor je gedaan maar windows 7 zul je zelf moeten installeren
je hebt 1 jaar garantie bij deze samenstelling

Laatst bewerkt:
Voor het gene waarvoor ik hem ga gebruiken is die samenstelling iets te zwaar. Hij moet ook op mijn bureau kunnen liggen want ik heb niet zoveel plaats.
Hartelijk bedankt voor de site maar ik denk dat ik voor de andere lichtere versie ga kiezen.
Maar toch bedankt

die qforce is niet zoveel kleiner als de samenstelling van firestorm,(want die van firestorm past ook makkelijk op de meeste bureau's) maar is wel minder snel.

Voor het gene waarvoor ik hem ga gebruiken is die samenstelling iets te zwaar. Hij moet ook op mijn bureau kunnen liggen want ik heb niet zoveel plaats.
Hartelijk bedankt voor de site maar ik denk dat ik voor de andere lichtere versie ga kiezen.
Maar toch bedankt

dit is een mini pc hij is niet zwaarder dan de pc's die je eerder al had laten zien
niet kwa grootte en breedte en niet kwa gewicht

en nee de pc die ik heb samengesteld is sterker dan de mini pc's die ts heeft laten zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan