xampp

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
goede dag

Ik heb xampp op mijn computer staan ,maar nu kan ik via het control paneel de onderdelen niet meer uitschakelen
dus apache en mysql ze blijven dus constant draaien.

Ik weet echter niet of dat een probleem is voor mischien de snelheid van mijn computer of maakt dat niet uit

Ik weet echter niet of dat een probleem is voor mischien de snelheid van mijn computer of maakt dat niet uit

Dat maakt totaal niet uit ;)

Dat maakt totaal niet uit ;)
Nou ja, dat hangt er van af natuurlijk. Apache en Mysql zullen altijd een bepaalde hoeveelheid geheugen en processortijd in beslag nemen. Of dat echt een effect heeft hangt af van hoe krachtig Willem008's PC is, als hij het op een oud bakkie draait kan het best een effect hebben. Dus, gewoon even kijken hoeveel systeembronnen het in beslag neemt.

Nou ja, dat hangt er van af natuurlijk. Apache en Mysql zullen altijd een bepaalde hoeveelheid geheugen en processortijd in beslag nemen. Of dat echt een effect heeft hangt af van hoe krachtig Willem008's PC is, als hij het op een oud bakkie draait kan het best een effect hebben. Dus, gewoon even kijken hoeveel systeembronnen het in beslag neemt.

Je kan er tegenwoordig wel vaak vanuit gaan dat 9/10 pc's hier totaal geen moeite mee hebben.
Hij geeft geen specificaties mee van zijn computer dus dan zie ik het als een "gemiddelde" gebruikers pc.

Stel xampp gebruikt wel veel dan zou je het kunnen sluiten via
taakbeheer ( CTRL + **** + ESC)
tabblad ( Processes / Processen )
dan zoek je :- xampp-control.exe rechtermuisknop End Process.

Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb.

Gr Robert

Ik krijg het nog niet voor elkaar

Het liefs zou ik willen dat ik de programa's gewoon via het control paneel kan sluiten
het heeft altijd gewerkt maar sinds kort lukt dat niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan