Nieuwe DS kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kellso

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2012
Hallo,

Ik zit eraan te denken een nieuwe DS te kopen omdat mijn DS lite nogal kapot is gegaan.
Maar ik hoorde geruchten dat er in 2012 nog een nieuwe DS kwam? (geloof een 3DS met andere butten layout)
Dus zal ik wachten op dat of nu een nieuwe DS kopen? En welke zou ik dan kopen? 3DS of DSI XL?

wil je nou dat anderen voor jou gaan bepalen wat je leuker lijkt? je moet gewoon kiezen welke jou het prettigst lijkt...

wat betreft het wachten, er komt elk jaar een nieuwe ds, dus zal het ongetwijfeld zo zijn dat er dit jaar ook weer een uitkomt. aangezien deze nog niet officieel is aangekondigd weten wij daar net zoveel van als jij...

ik bedoelde er eigelijk me te zeggen welke nieuwer is met meer features

example heeft gelijk,moet een ander voor jou beslissen??
het is jouw geld,en wat je wilt is voor ieder persoon weer anders

zoals ik net zei bedoelde ik ermee welke van de 2 nieuwer is met de beste features etc.

De 3DS is nieuwer en heeft meer features. Maar de DSI XL heeft weer een groter scherm. Het is maar wat jij wil.

je kunt ook een ps vita kopen, is wel duurder alleen veel beter beeld, en niet het waardeloze 3ds 3d.

Zoals ik al zei, ik wil geen ps vita. Ik wil de nintendo DS voor de spellen die ik wil spelen. En het is niet waardeloos.

Zoals ik al zei, ik wil geen ps vita. Ik wil de nintendo DS voor de spellen die ik wil spelen. En het is niet waardeloos.
ik heb zelf ook een 3ds en een ps vita, en het 3d van een 3ds is echt niet goed want als je een klein beetje schuin kijkt zie je al alles dubbel en als er een klein beetje zon op het scherm schijnt zie je ook alles dubbel.

Ik denk dat Example5 gelijk heeft het is een kwestie van smaak, de XL is hartstikke gaaf met zijn grote scherm, daarentegen zijn de games op de 3ds niet speelbaar op de XL, andersom wel.. Het 3d kan mij ook nog niet echt overtuigen, toch zijn er games en komen er nog vele die je graag zou willen spelen maar wat niet gaat op de XL.. Het blijft iets persoonlijks.. Ikzelf heb ook een gammele DS(XL) maar koop geen nieuwe, ik spaar door voor de Wii-U..
Dat je geen PSP en Vita wilt is ook een kwestie van smaak, welke ik trouwens ook goed kan begrijpen...

ja de games die ik op de DS wil spelen is de pokemon serie en mario kart etc.
En de andere games speel ik op me pc. dus een ps vita zou zonde van me geld zijn.
Maar ik denk dat ik voor de 3DS ga maar ik wil toch nog eventjes wachten om te kijken of er meer nieuws komt over mischien een nieuwe DS.
Mischien wel een 3DS XL? aangezien het E3 er bijna aankomt.

persoonlijk zou ik niet voor de 3ds gaan. je moet namelijk echt op een exacte positie ten opzichte van je scherm blijven zitten en lijkt me absoluut niet gezond om je ogen constant geforceerd scheel te laten kijken (wat een 3ds doet)... dus kan je beter het voordeel van het grotere scherm aanhouden...

wat betreft nieuwe functies maakt het weinig uit, de extra functies gebruik je waarschijnlijk toch niet

nee, als je 3d uitzet heb je geen last meer van alles dubbel zien maar dan heb je wel last ervan als je een heel klein beetje schuin kijkt dat de kleuren dan raar zijn en telkens donkerder en lichter worden.

als je de 3d functie uitzet heb je dus gewoon een 2d scherm, kan je beter voor de xl gaan want dan is je scherm tenminste lekker groot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan