Incorrect integer value: '' for column 'registraties_created' at row 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2012
Geen idee waardoor het komt, wat ik wel weet is dat het uit onderstaand stukje komt.

Zouden jullie hiermee mij kunnen helpen?

PHP:

Alvast bedankt voor het kijken ;)

Laatst bewerkt:
Je moet wel netjes php en tekst gescheiden houden.
Probeer dit eens:

PHP:
mysql_query("INSERT INTO databasenaam (registraties_created , registraties_closed , registraties_cclosed , agentid,  maand , jaar, handled_calls, outbound_calls, total_handlingt, Average_handlingt, ofshift) VALUES('".$_POST[registraties_cre]."', '".$_POST[registraties_clo]."', '".$_POST[registraties_cclo]."', '".$kagent[$u]."', '".$_POST[maand]."' , '".$_POST[jaar]."', '0', '0', '0', '0', '0')")or die (mysql_error());

Tevens zou ik ook niet adviseren om rechtstreeks post waardes in de database te zetten zonder te controleren op de waarde. Op deze manier ben je makkelijker te hacken.

Volgens mij is dit redelijk duidelijk:

$_POST[registraties_cre]

bevat geen geldige integer. Mogelijk wordt het gePOST als tekst. bovendien lijkt me de php wat shaky.

*edit zie net dat Wouter hetzelfde post.

Je moet wel netjes php en tekst gescheiden houden.
Probeer dit eens:

Tevens zou ik ook niet adviseren om rechtstreeks post waardes in de database te zetten zonder te controleren op de waarde. Op deze manier ben je makkelijker te hacken.

Bedankt voor het snelle reageren maar helaas lost jou oplossing het niet op.

Over je tweede punt, de applicatie draait op het intranet dus als ze hem willen hacken zitten ze er toch al in.

Edit:
Query aangepast

Nu krijg ik dit:
niet gelukt om INSERT INTO sdmr_agentgegm (registraties_created , registraties_closed , registraties_cclosed , agentid, maand , jaar, handled_calls, outbound_calls, total_handlingt, Average_handlingt, ofshift) VALUES('', '', '', '1111', '5' , '2012', '0', '0', '0', '0', '0') uit te voeren op Resource id #3

Ligt dit aan mijn formulier?

Laatst bewerkt:
Opgelost door een script te kopiëren vanaf een pagina die wel werkte en deze aan te passen.

Toch bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan