Geen internet na herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetlady1991

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
ik heb een vraagje en hoop dat iemand mijn kan helpen:o
ik heb vista opnieuw geinstalleerd op mijn laptop,
toen ik dat de vorige keer deed had ik gewoon gelijk draadloos internet..
En dat is nu dus niet zo en kan nu dus ook me updates niets doen..

Zou iemand mijn misschien kunnen helpen hoe ik me internet wel weer gewoon krijg...??

groetjes patricia

Heb je wel het stuurprogramma voor je draadloze netwerkadapter al geïnstalleerd?

Ga naar Start > voer in 'Apparaatbeheer'. Open Apparaatbeheer. Zie je dan één of meerdere vraagtekens in de lijst staan?

Je moet in dit geval op een computer met internetverbinding dit bestand downloaden en uitpakken. Deze map zet je vervolgens over naar je laptop d.m.v. bijv. een USB-stick. Dan ga je naar WLAN_Azurewave_AW-GE740_780_VT > Install_CD en voer je setup.exe uit. Als deze installatie klaar is en je de laptop opnieuw opgestart hebt, moet je verbinding kunnen maken met je draadloos netwerk.

Als je je draadloos netwerk in de lijst kan zien, dan ben je halverwege. Als bij het maken van een verbinding een wachtwoord wordt gevraagd, dan moet je dit even opzoeken. Meestal staat dit wachtwoord vermeld op de router, in mijn geval aan de onderkant. Zoek naar 'WPA key', 'Security key' of iets dergelijks.

Succes!

Laatst bewerkt:
Ik heb de titel je vraag aangepast. Hallo zegt niets over de inhoud van je vraag.

harstikke bedankt maar blijf die uitroep tekens in me apparaat beheer zien en me internet doet het nog niet

Wat je dan nog kan proberen is op elk 'Onbekend apparaat' rechtsklikken, 'Stuurprogramma's bijwerken', 'Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken' en vervolgens bladeren naar de locatie van de map stuurprogramma's. Werkt dat?

Is jouw versie van Windows Vista 32- of 64-bits (Start > rechtsklikken op Computer > Eigenschappen)?
Staat toevallig de schakelaar voor draadloos internet op de laptop uit?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan