PC start niet meer op ):

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugattie1611

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hallo:

Mijn pc start niet meer op sinds vandaag. (14-06-2012)
Ik heb al nagekeken of alles nog in goede staat was, en uiteindelijk zag alles er wel goed uit.
Maar als ik hem probeer aan te zetten, werkt hij niet, er gebeurt niets, HELEMAAL NIETS.
wat is er aan de hand ):

Ik hoop dat hij strax weer werkt :D

MVG

Hoi,

Niets is wel erg weinig ,wel spanning op stopcontact schakelaar achter op voeding uit (mits deze aanwezig) stekker goed in de voeding?

"Ik hoop dat hij strax weer werkt... "

Je weet toch wel dat alles wat vanzelf weer gaat werken er ook vanzelf weer mee ophoudt?
Nee, we hebben wel iets meer info van je nodig!

Als er echt niks gebeurt gok ik op een kapotte voeding, maar niks is zeker met deze beperkte hoeveelheid informatie.

Ik heb de pc nu wel weer aan de praat gekregen, maar wat hij doet, alles werkt, (de voeding, videokaart enz)
maar ik krijg geen beeld te zien, iets aan de hand met de processor??

geen beeld is je beeldscherm of je videokaart...
videokaart werkt schrijf je maar wat doet ie dan draait alleen de fan??is geen indicatie dat ie werkt hoor..
sluit eens een ander beeldscherm aan en kijk of die het dan doet.

Laatst bewerkt:
@maikel9 het ligt niet aan het beelscherm, maar volgens mij ligt het aan de processor, want alles draaid gewoon, ook de videokaart.

Processor is bijna nooit stuk, eerder voeding of moederbord

Ik heb zelf een laptop en gaat helaas ook niet meer aan als ik hem aan zet dan gaan de lampjes branden en de koeler begint te blazen maar voor de rest blijft het scherm zwart windows komt niet in en ik krijg ook niet het merk bij het opstarten te zien ik voel hem trillen en blazen maar het blijft gewoon zwart weet iemand wat er aan de hand is.

Maak een eigen topic aan, zo kunnen we je helpen. Inbreken in iemand anders zijn topic is verboden.

Sry dat ik niet andwoorde mensen, ik was zo druk bezig met school enz, en ik bracht de pc terug naar de winken, zij repareerden em, ik had gellukig nog garantie (; Blijkbaar zat er iets fout in de processor, maar hij doet het weer, alsnog bedankt (:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan