Piep door mijn microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gragert45

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2012
Hey, ik ben wouter. Ik heb een probleem: alleen in skype klink ik als Mickey Mouse of Donald Duck (dus niet met opneemprogramma's zoals fraps). Ik heb al een usb-soundcard aan geschaft, drie zelfs, maar mijn skype blijft raar doen. Ook heb ik een oudere versie van skype geinstaleert, dit heeft ook totaal geen nut. Plzz help me!!!

De 1e link had ik al gedaan. En de 2e: ik heb een headset waar microfoon en 'speakers' tegelijk inzitten, dus ik kan ze niet verder uit elkaar halen...

Laatst bewerkt door een moderator:
configuratiescherm; geluid; tablad weergave en micro uitzetten en bij het tabblad opnamen mag de micro aan blijven staan aan. Is dit iets. Even opschrijven wat je zoal doet kun je altijd terug met die dingen. :(

Oh sorry, ik ben mijn computersysteem vergeten te vermelden: ik heb windows 7 home premium. (ik heb het gevoel dat u het het uitlegt in windows XP)

Oh oke windows 7 heb je wat meer, merk type enz enz.

Het zou er ongeveer zo uit moeten zien. Klik een op eigenschappen, properties en speel eens wat met de tabbladen. En wellicht zoeken naar de juiste driver.

headset.JPG

Laatst bewerkt:
Ik heb alles gedaan zoals u zei maar ik heb een usb-soundcard en dan wordt de headset niet apart weergegeven maar er staat: Luidsprekers
2-VIA USB Dongle
Standaard Apparaat

Gelijkend op dit.
De geluidsinstellingen van de computer aanpassen.
1. Open op uw computer Geluiden en audioapparaten vanaf het configuratiescherm en selecteer het tabblad Audio.
2. Ga naar de standaardapparaten voor Afspelen van geluid en Opnemen van geluid en zorg dat Bluetooth-adapter wordt geselecteerd.
3. Druk op OK.

Speel een beetje met he volume zet hem vooral niet te hard dat veroorzaak vaak piepgeluiden. Het z.g. rondgalmen.

en deze help wellicht ik weet je merk niet. klik

Laatst bewerkt:
Het werkt allemaal niet jammer genoeg :(

Oh jammer dat het allemaal niet opschiet. Klik hier eens dat zou toch moeten lukken. Speciaal voor windows 7. Als dit niet lukt dan weet ik het ook niet meer.

volgens mij moet je hier zijn. klik

Laatst bewerkt:
De eerste werkt niet, en de tweede: ik heb een packard bell computer... En een vraagje: wanneer je je computer terug zet naar fabrieksinstellingen, worden dan ook al je programma's verweiderd?

Klik hier voor de link uitgebreide informatie. Je bent alles kwijt als je de fabrieks instellingen terugzet, maar er is meer mogelijk om dingentjes eerst veilg te stellen. Lees ongeveer vanaf blz 51 tot en met 55 over die instellingen. Verder is dit een zeer uitgebreid document en wellicht heb je er wat aan en kun je deze bewaren. ;)

Ik ben nu bezig met een back-up maken.

AHHH HELP: MIJN BACK-UP KAN MIJN USB STICKS NIET LEZEN, DE EERSTE WEL MAAR DIE WAS TE KLEIN. IK HEB OOK GEPROBEERD HEM OP MIJN TWEEDE HARDE SCHIJF TE ZETTEN MAAR DAT WERKT OOK NIET HIJ KREEG DEZE ERROR:

Er is een interne fout opgetreden
De parameter is onjuist. (0x80070057)

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang met dezelfde tekst. Tevens is het niet gewenst hele zinnen met caps-lock aan te typen. Op het internet wordt dit als schreeuwen gezien.

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang met dezelfde tekst. Tevens is het niet gewenst hele zinnen met caps-lock aan te typen. Op het internet wordt dit als schreeuwen gezien.

Srry daarvoor!

Hallo Gragert45. Nou dat is mooi nieuws, dus het is allemaal gelukt. Dan kun je dit a.u.b. als opgelost zetten bij je eerste bericht. Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:

Hallo Gragert45. Nou dat is mooi nieuws, dus het is allemaal gelukt. Dan kun je dit a.u.b. als opgelost zetten bij je eerste bericht. Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:
Ik weet alleen niet zeker: ik heb 2 harde schijfen maar die zijn allebij ingebouwd in mijn computer. Als ik mijn computer reset: Worden dan allebij mijn H.S. gereset?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan