Gratis domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0563

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Ik wil graag een gratis website maken zoals www.jewebsite.nl <------- hoeft niet per se .nl wat dan ook, als het maar geen subdomein is. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd maar toch is er niks zo goed.
Edit: Ik wil liever geen doorverwijzingen!

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl

ben jij moderator hier bij Helpmij.nl

Graag geen boze reacties (die worden gewist).

En ik wil graag gratis bier en eten, maar dat krijg ik ook niet. Als je een goede domeinnaam wilt zul je er voor moeten betalen. .nl is dan trouwens nog het goedkoopst.

Laatst bewerkt:
Of een .tk domein.
Een .tk domein kun je registreren op Dot.tk.
Heb je ook al een host om je website online te zetten?
Zo niet, dan is misschien Woelmuis een mooie oplossing.

Succes!

het kan echt wel gratis hoor zoals co.cc

Dan heb je dus een subdomein van het domein http://co.cc, maar afgezien daarvan heb je dan zeker geen goede domeinnaam. Doordat je gratis een co.cc 'domein' kunt krijgen wordt en werd het veel gebruikt door spammers en ander gespuis, een co.cc domein komt dus erg onbetrouwbaar over, zoekmachines vertrouwen het ook niet dus de kans bestaat dat je via google e.d. onvindbaar blijft. Met .tk domeinen heb je een zelfde soort probleem en dan staat je site ook nog eens in een frame.

EDIT: Ik weet natuurlijk niet waar je het domein voor wilt hebben, maar als het voor een zakelijke site is dan is het zeker het geld waard om een domeinnaam te kopen die in elk geval betrouwbaar overkomt.

versio.nl en transip.nl hebben redelijk goede prijzen voor domeinnamen.

Laatst bewerkt door een moderator:
meestal heb je bij je provider ook een gratis domein.

Of een .tk domein.
Een .tk domein kun je registreren op Dot.tk.
Heb je ook al een host om je website online te zetten?
Zo niet, dan is misschien Woelmuis een mooie oplossing.

Succes!
Ik wil sowieso zeggen dat dit de beste reactie tot nu toe is!
een .tk domein is alleen om je eigen site naar een ander adres te sturen (bijv. jewebsite.subdomein.nl gaat naar jewebsite.tk).
Woelmuis is een subdomein (want daar heb ik ook als een account op, ik kan het weten).

Dan heb je dus een subdomein van het domein http://co.cc, maar afgezien daarvan heb je dan zeker geen goede domeinnaam. Doordat je gratis een co.cc 'domein' kunt krijgen wordt en werd het veel gebruikt door spammers en ander gespuis, een co.cc domein komt dus erg onbetrouwbaar over, zoekmachines vertrouwen het ook niet dus de kans bestaat dat je via google e.d. onvindbaar blijft. Met .tk domeinen heb je een zelfde soort probleem en dan staat je site ook nog eens in een frame.

EDIT: Ik weet natuurlijk niet waar je het domein voor wilt hebben, maar als het voor een zakelijke site is dan is het zeker het geld waard om een domeinnaam te kopen die in elk geval betrouwbaar overkomt.

versio.nl en transip.nl hebben redelijk goede prijzen voor domeinnamen.
Ik heb ook wel veel subdomeinen maar ik wil echt een adres .WATDANOOK en dat het dan geen doorverwijzing is.

PS: Ik wil echt niks gaan betalen!

meestal heb je bij je provider ook een gratis domein.
Nah, bij providers die ik ken krijg je hooguit een subdomein naarling.provider.nl dus.
Ik wil sowieso zeggen dat dit de beste reactie tot nu toe is!
een .tk domein is alleen om je eigen site naar een ander adres te sturen (bijv. jewebsite.subdomein.nl gaat naar jewebsite.tk).
Woelmuis is een subdomein (want daar heb ik ook als een account op, ik kan het weten).
.tk is niet echt handig, je site komt dan in een iframe te staan en is dus voor zoekmachines totaal onvindbaar op dat adres.
Ik heb ook wel veel subdomeinen maar ik wil echt een adres .WATDANOOK en dat het dan geen doorverwijzing is.

Bij mijn weten kun je dan kiezen tussen niks, nakkes en nada.

Het is werkelijk heel simpel.

als je ene website wilt met .nl ZAL JE MOETEN BETALEN. (1,98 per jaar betaal ik).
Alle andere diensten hebben ALTIJD een nadeel.

Veel anders zit er dus echt niet op, of je betaald, of je krijgt iets met een nadeel.

Over het Woelmuis gedeelte:
Dit is een host. Hierop kan je je website online zetten, vervolgens je TK domein linken aan je woelmuis domein en je TK domein verspreiden. Simpel zat.
Leuk prijsje, waar is dat?

Bij Webhost.nl krijg je een .nl domein bij als je een hosting pakket aanschaft voor maar 36 euro per jaar ongeveer.
5GB aan ruimte en 50GB data traffic erg veel MySQL databases erg veel e-mailadressen etc.

Het is werkelijk heel simpel.

als je ene website wilt met .nl ZAL JE MOETEN BETALEN. (1,98 per jaar betaal ik).
Alle andere diensten hebben ALTIJD een nadeel.

Veel anders zit er dus echt niet op, of je betaald, of je krijgt iets met een nadeel.
Ik heb vaak gezegd dat ik geen .nl wil maar wat dan ook als het maar gratis is!

Edit: Het nadeel kan niet zo heel groot zijn!

Laatst bewerkt:
Over het Woelmuis gedeelte:
Dit is een host. Hierop kan je je website online zetten, vervolgens je TK domein linken aan je woelmuis domein en je TK domein verspreiden. Simpel zat.

Ik zij al dat ik geen doorverwijzingen wil.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan