Welk van de drie laptops (graphic card) is de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milad100

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2012
Hallo mensen,

ik vroeg me af welke van deze drie laptops met een nadruk op de graphic card het beste was voor gamen

hier zijn ze:
specs:

ACER Aspire
intel core i-3 2350 M 2.3 ghz 3MB intel smart cache
4 GB
320 GB HDD
NVIDIA GEFORCE GT 610M (1gb)

PACKARD BELL
Intel core I3- 2350M 2.3 ghz
4GB
500 GB
AMD Radeon HD7470

ACER
intel core I3 2350 2.3 ghz 3MB intel smart cache
6GB
500 GB
NVIDIA GeForce 610M 1GB

Welke is het beste voor gemiddelde spellen als WoW, Smite , league of legends.

Ik zou de laatste kiezen. Heeft genoeg Ram en HD ruimte. Als je wil gamen moet je ze namelijk ook ergens opslaan. Nvidia videokaarten zijn meestal beter dan die van AMD dus mijn voorkeur gaat naar de laatste uit.

Het zelfde als @hiddeishier3 zei

Ik zou de laatste kiezen. Heeft genoeg Ram en HD ruimte. Als je wil gamen moet je ze namelijk ook ergens opslaan. Nvidia videokaarten zijn meestal beter dan die van AMD dus mijn voorkeur gaat naar de laatste uit.

En is die graphic card ook goed genoeg voor de meeste spellen?

is alle 3 bagger packard bell en acer komen uit de zelfde fabriek en staan zeer slecht bekend,neem een asus

is alle 3 bagger packard bell en acer komen uit de zelfde fabriek en staan zeer slecht bekend,neem een asus

Is niet waar, ze zijn beide gewoon goedkoop maar je kunt er goed mee gamen. Ze komen Inderdaad uit de zelfde fabriek maar de laptops zijn gewoon goed (ik doe nu al 5 jaar met een acer)

als je kijkt naar andere merken zijn er ook problemen. Ik vind het gewoon te makkelijk om te zeggen dat acer een slechte reputatie heeft, want mijn hele school draait op acers en van de 300 zijn er nog maar +/- 5 kapot gegaan. Maar inderdaat heeft acer problemen. Maar als je een laptop koopt diewat duurder is wordt de kwaliteit vanzelf beter. Ik zou nog steeds voor de laatste gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok , maar ben ik dan in staat om bijvoorbeeld World of warcraft op high af te spele? En Crysis op medium

Ja, dat kan. 1gb video geheugen is meer dan genoeg. Crysis vraagt wel wat meer. Als je het zelf wil checken moet je even de system requierments van de games lezen

Oh ok , maar wel vloeiend toch, dus niet dat ik op WoW high well zit te laggen ofzo

hoezo? Ik heb tot nu toe nog geen games gevonden die een minimum hebben van meer dan 1gb vram. Natturlijk hangt het gamen ook van het soort processor af. Maar ik bedoelde dat je met 1gb vram alle games wel kan draaien (hangt natuurlijk af van de setup)

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn videokaarten met minder dan 1GB, die de 1GB kaarten compleet verslaan met gamen. Geheugen is niet het enige wat een game gebruikt van de vidoekaar. GPU, pipelines enzovoort tellen ook mee.

Maar om WOW en crysis te spelen is 1 gb gewoon goed. Ongeacht het soort videokaart. Ik heb het zelf al geprobeerd met veel computers. En de Nvidia Geforce videokaarten met 1gb zijn gewoon van goede kwaliteit. Om het beter te zeggen: met een Geforcekaart van 1gb zit je altijd goed.

Blijft het onzin vinden wat je zegt. Een Geforcekaart in een laptop is vele malen minder krachtig dan een desktop versie. Alleen al hierom kun je nooit jou uitspraak waar maken.

Ik heb zelf een laptop met een Geforce kaart er in 512mb vram. Ik kan wow en Crysis 2 gewoon spelen hoor. Dus ik snap jouw uitspraken niet. Ik heb het zelf kunnen testen. Ik weet uit ervaring dat het gewoon werkt. En uit het rijtje met PC's waar het over gaat is de videokaar van Nvidia gewoon het beste.

Ik en ook vele andere hier op het forum, weten uit ervaring dat laptops niet om te gamen zijn. Tenzij je in het hoge segment gaat kijken. Over het algemeen gebruiken laptops een gedeelte van het fysieke geheugen en hebben zelf niet of nauwelijks eigen geheugen. Hierin zit al het grote verschil met losse desktop videokaarten. Je hebt ook een verschil tussen spelen en spelen op hoge kwaliteit. Vele zullen tevreden zijn als ze al wat kunnen gamen. Echter andere zullen alles uit de game willen halen, wat met een budget laptop zeker niet gaat lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan