compatibiliteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

edson56

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Goedemorgen, ik heb een probleem met het vinden van de compatibliteit .
Als ik inlog bij KPN en vraag om mijn rekening te bekijken ,blijft de pagina maar doorladen.
Ik krijg dan het advies om de compatibiliteit in te schakelen.
Ik volg dan de instucties en ga naar ëxtra "en daar moet de knop dan zitten ,maar ik kan die niet vinden !:evil:
Er is dan ook zo'n gebroken papiertje zichtbaar ,boven in de adresbalk.
Iemand?
Groet Eddy.

@wampier kijk uit met andere programma's aan bieden hier
ik deed gister net zoiets en kreeg de wind van voren ,met het commentaar ,dat ik andere programma's in hun strot wou douwen

@VanSchagen. In dit geval is het voorstel van wampier zo gek nog niet. Dat sommige mensen niet tegen het door hun zelf gevraagde advies kunnen is jammer.

Ik vermoed dat het gaat om internet explorer. Deze heeft een compatibiliteitsmodus voor sites geschreven voor oude explorers. (te vinden in "extra" -> "instellingen voor compabiliteitsweergave".

Echter ik vermoed dat het probleem dieper kan zitten. vandaar dat ik ook aanraad om even een andere browser te proberen. Als het daar ook niet mee werkt gaat comptabiliteit of niet het probleem met de KPN site niet oplossen.

Ja ,nu doet ie het wel ,maar klopt het dat het chroom gebeuren een geheel andere startpagina heeft ,waar ik dan weer mee om moet leren gaan ,of is er dan weer iets fout gegaan

De andere startpagina is een keuze, je kunt dat instellen met het "sleuteltje" aan de rechterkant van je navigatiebar. je kunt ook firefox nemen die wat "traditioneler" is. Er is ook een optie om je instellingen uit IE te importeren.

Wat belangrijker is, is dat je nu weet dat het probleem inderdaad bij IE ligt en niet aan KPN. Welke versie van IE heb je? de knoppen om terug te schakelen naar de juiste settings zijn wat verschillend tussen 8,9,10.

Overigens kun je dus zoveel producten proberen als je wilt. Soms is het wat wennen, maar het kan ook veel opleveren

Ik heb nu IE9 en daar ben ik aardig aan gewend,als ook mijn huisgenoten ,dus als ik het voor elkaar kan krijgen om alles te laten zoals het was dan zou ik blij zijn.

Er is dan ook zo'n gebroken papiertje zichtbaar ,boven in de adresbalk.
Als je op dat papiertje klikt zou IE's compatibiliteitsmodus (wat een woord) ingeschakeld moeten worden. Wel slecht van KPN trouwens dat dat nodig is.

klaar met IE

Nou .ik heb het hele weekend geëxpirimenteerd met de diverse webbrowsers en ben tot de slotsom gekomen dat Firefox de beste is:p (is mijn mening en ik ben een leek).:D
Ik heb firefox geïnstalleerd en ik surf tot op heden zonder problemen met verouderde webpagina's .:thumb:
Wat mij betrefd kan er een slotje op deze vraag.
Groet Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan