henkvanleeuwen
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2007
Op 12/7/2012 koop ik een Medion akoya p5266 d computer, in Hasselt groot warenhuis 'MM'.
Bij thuis aankomen heb ik de computer open geschroefd en merkte op het moederbord,
een videokaart gemonteerd is gt520/64b/1gb,merk onbekend.
Daartegen, op de doos wordt vermeld NVIDIA geforce gt620,
Heb naar medion gebeld, en zeiden dat volgens hun gegevens, standaard gt520 geplaatst worden,
en geen gt620 zoals op de doos staat.
Niet erg zeiden ze,als ik van jouw was zou gt520/1gb erin laten, want de gt620/is met 512mb voorzien(of zoiets).
Nu heb ik toch gemaild naar winkelcentrum, of ik geen gt 620 krijg,die denk ik sneller is(of niet???)
Bij het installeren van windows en alle toebehoren, is er wel een nvidia gt620 software geinstalleerd door de fabrikant.
Vraag is: geeft de videokaart van gt520 met software gt620 toch een snelle resultaat.
Wie kan me hier bij helpen? en is de moeite

om daar verder met discussie in te gaan.
Bij thuis aankomen heb ik de computer open geschroefd en merkte op het moederbord,
een videokaart gemonteerd is gt520/64b/1gb,merk onbekend.
Daartegen, op de doos wordt vermeld NVIDIA geforce gt620,
Heb naar medion gebeld, en zeiden dat volgens hun gegevens, standaard gt520 geplaatst worden,
en geen gt620 zoals op de doos staat.
Niet erg zeiden ze,als ik van jouw was zou gt520/1gb erin laten, want de gt620/is met 512mb voorzien(of zoiets).
Nu heb ik toch gemaild naar winkelcentrum, of ik geen gt 620 krijg,die denk ik sneller is(of niet???)
Bij het installeren van windows en alle toebehoren, is er wel een nvidia gt620 software geinstalleerd door de fabrikant.
Vraag is: geeft de videokaart van gt520 met software gt620 toch een snelle resultaat.
Wie kan me hier bij helpen? en is de moeite

om daar verder met discussie in te gaan.