nieuwe pc wel of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even over de drivers, die download je zelf als je eenmaal windows hebt geinstalleerd.

Ze komen meesetal op een CD bij je componenten maar download altijd de nieuwste van de website van de maker.

Oh en abboneer je op youtube op kanalen zoals "Linustechtips" "Motherboardsorg" "Ncixcom", daar leer je zo veel van!

Groeten,

Ja bij mij is de videokaart een stuk beter, ook is het moederbord beter omdat je meer kunt uitbreiden. Ik weet niet precies wat voor moederbord er in de Medion zit maar hij heeft iig maar 2 RAM slots, dus je kunt daar ook niet op uitbreiden.

Verder is het RAM in de Medion langzamer (1333mhz ipv 1600)

@ozanishier

Een SSD is zijn keuze, ik maak geen keuze's voor hem. Het is uiteindelijk zijn systeem, ik kan hem alleen maar dingen aanraden.

Ik heb ook vermeld dat het niet nodig is om een ssd te kopen maar om het bijvoorbeeld te steken in een videokaart of processor...
Ik moet er wel bij zeggen dat het niet slim is om later nog een ssd te kopen omdat je dan je windows helemaal opnieuw moet installeren (je kunt de hdd wel "clonen", maar dan zal je "disk alignment" niet optimaal zijn). Tenzij je dit niet erg vind.. :D

Jouw winkelmandje bevat ook het in elkaar zetten van de pc door Azerty, ik heb alleen nog geen concreet antwoord van ChupoTF of hij het zelf aan durft om het in elkaar te zetten. Graag hier even antwoord op geven, dit kost namelijk net zo veel als dat je ssd kost. :D

Euhmm, ik denk dat ik het wel zelf kan proberen, maar ik kijk nu nog wel een beetje op internet of ik iets beters nog kan vinden of dat ik gewoon beter kan wachten met de pc zodat er bijv. over een maandje of 2 ong. iets beters kan krijgen.

Maar over dat zelf in elkaar zetten, ik denk dat ik gewoon veel forums ga bekijken en op youtube filmpjes ga kijken, dus ik denk dat het niet zo´n heel groot probleem wordt.

O, en nog een vraag aan ozanishier, kan je met i5 3450 niet windows 7 64bit?

Vrijwel alle nieuwe processors kunnen 64 bit aan. Deze ook.

http://ark.intel.com/products/65511/

Als je geen haast hebt en je budget een beetje op kunt pompen zou dat natuurlijk altijd mooi zijn. Dan kun je bijvoorbeeld ipv de 3450 een 3570k nemen. Dan zou ik het moederbord ook vervangen voor een z77.

Jaja, en moet je dan sws niet een normale hardeschijf bij halen op data enz van spelletjes op te zetten, want ik neem aan dat je niet een SSD gebruikt om veel bestanden en games op te zetten. Er is 'maar 64gb' of zit ik fout?

Ik heb het op moment zo dat ik een ssd heb (die dus, van 64gb) en een 1tb hdd.

Ik heb mijn windows op de ssd gezet en kleine programma's zoals Chrome, en mijn Office suite. De games zou ik op de hdd zetten, mijn steam folder alleen al is 30gb dus das een beetje zonde van je ruimte op je ssd.

Verder, bestanden zoals word dingen enzo, films, muziek en dergelijke, gewoon op de hdd. Dat maakt niet uit.

Je kunt het trouwens ook zo doen, de hdd iets kleiner maken en dan een grotere ssd. Dan kun je al je programma's erin zetten incl games.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/67494

Ik weet niet of je het nodig hebt, maar moet je wifi hebben?

Nee, opzich begrijp ik het nut wel van de SSD nu wel en overweeg ik nu gwn om 1tje te nemen waarbij 1tb hdd is en dat ik zoals jij hebt gezegt een SSD neem voor windows 7 e.d. games zijn niet zozeer nodig en als ik een grotere neem wordt het toch wel wat prijziger. Ik hoorde ook dat ze naar loop van tijd langzamer worden, maar ze zijn maar 60eu die van 64gb dus ik kan ze wel vervangen na een bepaalde periode.

En ik hoef geen wifi, ik gebruik de kabel gewoon thuis:P

Nou de meest ssd's zouden wel redelijk lang mee moeten gaan. Deze staat goed bekend.

Nog een ding, was je nu nog van plan om de budget te verhogen of niet?

Je winkelmandje werkt niet.. even de directe link posten. Staat een button rechts bovenin.

hoe zouden jullie de radeon hd 7850 beoordelen en de 7870 en de gtx 560ti?

Laatst bewerkt:
Hey jongens, ik denk dat ik een nieuwe vraag ga stellen om meer mensen bij te betrekken, niet dat ik jullie niet vertrouw, maar omdat meerdere denkers altijd handiger zijn, dus ga ik deze als 'opgelost' zetten.

Dat mag niet, dan ga je weer op dit topic verwezen worden. Firest0rm en msi009 zijn volgens mij de grootste experts hier, ze zullen wel antwoorden op je vraag :p

De Radeon HD7850 presteert iets beter dan de 560. Als je je SSD laat vallen dan kun je daar het extra geld in steken.

Wat mij betreft heb je dan ook een mooi systeem voor het geld. Of je houdt die GTX560 en je upgrade naar een 3570K, wat ik een logischere stap zou vinden.

En zoals ozanishier al zei, je mag geen tweede thread voor hetzelfde onderwerp openen. Omdat wij hier op reageren sta je toch al elke keer bovenaan en zou je dus voldoende moeten opvallen.

Oh, en je winkelwagentjes werken nog steeds niet. Zorg dat je de directe link gebruikt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan