Foutmeldingen Wordpress - League Manager (Plugin)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Als ik een team toevoeg aan een competitie in Leaguemanager krijg ik dit:
25pnztk.jpg

Wat moet ik nu doen?

Laatst bewerkt:
Als de foutmeldingen zo lees, heeft de plugin volgensmij geen lees/schrijf rechten op de wp-content/uploads map?

Probeer eens om te controleren of de map uploads lees/schrijf rechten heeft. En zo nee; geef hem lees/schrijf rechten.

Ik heb het geevonden, en schrijfrechten stonden uit, die heb ik aangezet.
Maar het is nog niet opgelost :(

Dan weet ik het ook zo snel niet, als ik de foutmelding zo kijk heeft die problemen met de rechten en kan die daarom de afbeelding niet inlezen..

Laatst bewerkt:
Wat had je precies gewijzigd, had je wel juist /wp-content/uploads neergezet en niet wp-content/uploads. Ik las op internet dat dat voor veel mensen ook voor de foutmelding zorgde. En als het dan alsnog niet werkt, zou je de dingen kunnen proberen die ze op deze website zeggen:
http://wordpress.org/support/topic/fix-for-open_basedir-not-in-allowed-paths-message. (Let wel; er staan meerdere oplossingen in dat topic)

Laatst bewerkt:
Wat had je precies gewijzigd, had je wel juist /wp-content/uploads neergezet en niet wp-content/uploads. Ik las op internet dat dat voor veel mensen ook voor de foutmelding zorgde. En als het dan alsnog niet werkt, zou je de dingen kunnen proberen die ze op deze website zeggen:
http://wordpress.org/support/topic/fix-for-open_basedir-not-in-allowed-paths-message. (Let wel; er staan meerdere oplossingen in dat topic)

Ik snap dat niet helemaal, ik kan niet zo heel goed engels, en Google Vertaling vertaald niet goed.

Probeer eens in je wp-config.php dit te zetten:
define('WP_TEMP_DIR','/tmp');

Zet maar gewoon ergens bovenaan de pagina neer, zolang het maar voor de functie get_temp_dir() is.

En als je in plaats van die vorige regel dit neerzet:
define('WP_TEMP_DIR', ini_get('upload_tmp_dir'));

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan