Nieuwe computer 800euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurens90

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
Hallo,
ik wil graag een game pc kopen, alleen ik weet niet goed welke onderdelen op elkaar passen.

Budget: max 800euro.
Doel: gaming en alledaagse dingen.
Omgeving: De pc hoeft niet stil te zijn.
Assemblage: Ik wil graag dat de pc in elkaar word gezet, ik heb het nog nooit gedaan dus besteed ik dat maar uit.
Besturingssysteem: Ik heb zelf nog windows 7 64-bit
Opties / randapparatuur: Ik wil er een fan controller in en een monitor erbij.
Ik heb zelf al iets verzonnen, is dit oke of zijn er sommige delen die niet bij elkaar passen?

Klik
Het liefst wil ik de huidig gekozen kast houden maar als het niet anders kan mag er ook een andere.
Ik wil met de pc graag games spelen zoals battlefield 3, call of duty mw3 en diablo 3
Het liefst wil ik een hd 7850 maar ik denk dat het niet haalbaar is met dit budget.

Mvg
Laurens

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om een videokaart met pci express 3.0 in een pci express 2.0 slot te klikken op een moederbord?

Ik denk van wel, maar als je van de optimale prestatie's wilt genieten zou je beter een Pci-e 3.0 nemen.

Ik zou een cpu fan erbij kopen, bij zware prestaties kan je processor nogal heet worden.

Je krijgt altijd een CPU fan als je Boxed koopt of je kan ook aftermarket kopen.

Normaal gezien wel, maar neem voor de zeker maar een moederbord die Pci-e 3.0 ondersteunt :p

Ik heb een videokaart met pci express 2.1 kan dat ook gewoon in pci express 3.0 of pci express 2.0?

PCI-e lanes zijn backwards compatible je kunt dus prima 3.0 kaartjes op een 2.0 poort aansluiten en ook andersom

Ik heb het systeem uit mn eerste bericht aangepast,
kan er iemand kijken of dit allemaal past en of de voeding het trekt?
klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan