Hoi allemaal,
Ik post dit topic opnieuw met wat kleine aanpassingen, mijn andere topic is gesloten vanwege iemand die door bleef zeuren over iets... daarom heeft een admin er voor gezorgd dat er niet meer gereageerd kan worden!
Hier dan opnieuw hoe je het "beste" het virus: Buma Stemra kan verwijderen!
1. Sluit je PC af.
2. Start je PC op.
3. Als het windows vlaggetje verschijnt zet je de PC weer uit.
4. Start de PC weer op.
5. Nu kan je kiezen tussen 2 opties, opstartherstel gebruiken of windows normaal opstarten.
6. Kies opstartherstel en na het laden systeemherstel.
7. Laat de PC nu zijn gang gaan en klik dan op opnieuw opstarten.
8. Zodra de PC opnieuw is opgestart is het virus verwijderd!
(9. Scan voor de zekerheid je PC nog eens grondig met een virusscanner!)
OPMERKING: Het is slim om de installers van de programma's die je gebruikt altijd op te slaan! Als er dan tijdens systeemherstel een programma word verwijderd kan je het weer opnnieuw instellen.
OPMERKING2: Zoals ik op mijn andere topic ook heb gezegd, de truc met kaspersky antivirus WERKT NIET MEER!
OPMERKING3: Ik wil graag geen reacties op hoe ik dit uitleg ofzo, ik ben 14 en ik heb geen zin in gezeur van mensen die denken dat ze beter zijn dan ik XD
:thumb:Veel succes allemaal!:thumb:
Mvg, gast0230
Ik post dit topic opnieuw met wat kleine aanpassingen, mijn andere topic is gesloten vanwege iemand die door bleef zeuren over iets... daarom heeft een admin er voor gezorgd dat er niet meer gereageerd kan worden!

1. Sluit je PC af.
2. Start je PC op.
3. Als het windows vlaggetje verschijnt zet je de PC weer uit.
4. Start de PC weer op.
5. Nu kan je kiezen tussen 2 opties, opstartherstel gebruiken of windows normaal opstarten.
6. Kies opstartherstel en na het laden systeemherstel.
7. Laat de PC nu zijn gang gaan en klik dan op opnieuw opstarten.
8. Zodra de PC opnieuw is opgestart is het virus verwijderd!
(9. Scan voor de zekerheid je PC nog eens grondig met een virusscanner!)
OPMERKING: Het is slim om de installers van de programma's die je gebruikt altijd op te slaan! Als er dan tijdens systeemherstel een programma word verwijderd kan je het weer opnnieuw instellen.
OPMERKING2: Zoals ik op mijn andere topic ook heb gezegd, de truc met kaspersky antivirus WERKT NIET MEER!
OPMERKING3: Ik wil graag geen reacties op hoe ik dit uitleg ofzo, ik ben 14 en ik heb geen zin in gezeur van mensen die denken dat ze beter zijn dan ik XD
:thumb:Veel succes allemaal!:thumb:
Mvg, gast0230

Laatst bewerkt door een moderator: