Welke RAM moet ik kiezen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeonH14

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2012
Hallo beste fomum leden

Ik heb nu Windows 7 Ultimate op mijn pc. (32 Bit)
Ik heb een RAM van 1 GB, maar ik speel spellen die eigenlijk 3 GB RAM nodig hebben om goed vloeiend gespeeld te kunnen worden.
Ik heb al wat gelezen dat 32 bit maar 3.6GB RAM kan gebruiken etc. Maar verder ben ik niet veel wijzer geworden.
Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben maar bij processor staat dit: 'Genuine intel(R) CPU T2060 @ 1.60 GHz 1.60 GHz'

Hopelijk kunnen jullie mij advies geven over welke RAM ik moet kopen en waar.
Alvast bedankt.

Leon

Over welke spellen hebben we het hier? (3gb voor een spel is nogal veel).

Wat zit er nog meer in de pc? (de processor is namelijk al heel oud, en ik verwacht dat niet het ram maar je videokaart de meeste problemen zal geven)

Over welke spellen hebben we het hier? (3gb voor een spel is nogal veel).

Wat zit er nog meer in de pc? (de processor is namelijk al heel oud, en ik verwacht dat niet het ram maar je videokaart de meeste problemen zal geven)

Modern warfare 3, en Modern Warfare 2. En mw3 opnemen met Fraps, en Misschien zelfs nog mw3 livestreamen.

Uhm mijn videokaart is ATI Radeon HD 4500 series.
En bij computer staat nog dit: ACPI x86 gebaseerde PC

En ik heb ook nog programma's zoals eclipse etc. en als er veel terglijkertijd openstaat gaat het gewoon langzaam.

Waarschijnlijk een HD4550, voldoende om de spellen op medium te spelen. Veel verder zou ik niet gaan. Wat RAM erbij zou wel kunnen helpen, vooral voor de algemene snelheid van de PC.

3GB is inderdaad prima.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk een HD4550, voldoende om de spellen op medium te spelen. Veel verder zou ik niet gaan. Wat RAM erbij zou wel kunnen helpen, vooral voor de algemene snelheid van de PC.

3GB is inderdaad prima.

Bedankt voor de snelle reactie :)
Waar kan ik een 3GB RAM kopen ?
Zit er nog verschil in van wat er in mijn pc moet. Ik heb al wat rond gekeken maar ik zag zoveel van alles dat ik niet weer wat ik moet kopen ?

Voor de juiste latjes willen we graag van uw moederbord het volgende weten: Merk en type/model

Download even Speccy op Piriform. Dan zie je heel snel wat er in kan/moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan