speaker op 0 en nog steeds geluid. HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker237

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2011
ik heb deze headset gekocht : http://www.bol.com/nl/p/microsoft-lifechat-lx-3000/1003004004931379/

en alles werkt perfect :D. maar heb wel 1 vraagje. als ik mijn headset insteek verandert het speaker icoontje naar mn headset icoon. ok dat is normaal, maar als ik mijn volume op 0 zet kan ik nog steeds geluid door mijn headset horen. ik was muziek aan het luisteren en ik zette het volume op 0 maar ik hoorde nog steeds wat er "gebeurde" het is geen echo ofzo. als ik dan bijvoorbeeld naar een commentary ga kan ik ook gewoon alles horen maar dan zacht. is dit normaal en kan ik het op een of andere manier uitzetten dat ik weer de normale volume regeling heb?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is het volume dat je aan het regelen was niet die van de headset maar mischien van een ander audioapparaat.

Waarschijnlijk is het volume dat je aan het regelen was niet die van de headset maar mischien van een ander audioapparaat.

ik weet het niet. het is wel van de headset die ik verander. hoe hoger de volume hoe harder het geluid in mijn headset. is er iets om weer de normal volume regeling te krijgen?

Zit er een volumeregelaar op de headset zelf ?

ja maar die knoppen werken met die volume tab wat bij mij rects onder in het scherm staat. als ik bijvoorbeeld de knop induw om om meer volume te krijgen, stijgt mn volume steeds met 2.

het lijkt er ook op dat mn niveau regeling niet samen loopt met mn volume. als ik mijn volume op 5 heb staan, staat het niveau op 4
hier is een voorbeeld
Naamloos.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan