One.com Index.html online zetten hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djceedee

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Ik heb een One.com 5gb met domeinnaam gekocht, ik heb mijn website gebouwd. Heb hem nu als index.html
Maar hoe kan ik hem uploaden en publiceren in One.com?

alvast heel erg bedankt!

mvg djceedee

keywords

Inmiddels ben ik er ingeslaagd om hem online te krijgen :
Gitaarlessenbreda.com

alleen ik heb Keywords in mijn index.html document gezet en deze werken hellemaal niet?, hij is hellemaal niet te vinden in google?

Ik wil dit graag zonder google adwords gaan doen, weet iemand hoe ik dit kan doen?

Is het nodig om een nieuw forum, te starten?

met vriendelijke groeten en veeel dank djceedee

ik geloof dat je dat moet doen in je meta tags

Code:
meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta name="description" content="CVO Westhoek Westkust Login" />
<meta name="keywords" content="cvo,cvoww,cvow,westhoek,westkust" />
<meta name="author" content="Seys Alain" />
<meta name="copyright" content="Copyright © 2012 Seys Alain . Alle rechten voorbehouden" />
<meta name="language" content="nl" />

vroeger was het toch zo ik geloof dat ze nog zo werken zou het even moeten bekijken maar je kan het al es porberen he

1) Ik heb niet helemaal door waar, maar het gaat ergens vreselijk mis, ik krijg alleen een blanko pagina te zien. Chrome verslikt zich zelfs compleet in de site. Ik denk dat er iets mis is met je javascript. Sowieso is het voor je vindbaarheid niet heel handig om volledig op javascript te vertrouwen.

2) Het duurt altijd even (tot een paar dagen) voordat Google je site geindexeerd heeft, heb je hem al wel opgegeven? (http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html)

3) Keywords hebben nauwelijks nog invloed op je stand in google, er is te makkelijk mee te frauderen. Veel belangrijker zijn de inhoud van je site en hoe vaak andere (goede) sites naar jouw site linken. In jouw geval zou het bijvoorbeeld helpen als er op een populaire (Nederlandse) site over gitaar (leren) spelen een link naar jouw site zou staan. Meta description is een ander verhaal, die komt soms naast het zoekresultaat te staan, dus als die goed geschreven is kan het mensen overtuigen naar je site te gaan.

Lees dit maar eens door (een SEO handleiding door Google zelf).

Laatst bewerkt:
Zou ik dan naast mijn index.html nog een meta_keyword document moeten hebben ofzo? of zal ik alles in een index.html moeten doen?

Wut? Nee, de meta informatie moet gewoon in het HTML document staan, niet in een apart document. Maar, zoals ik al zei, die keywords zullen niet of nauwelijks helpen. Iedereen kan wel goede keywords op z'n site zetten maar dat maakt de site nog niet goed, google en consorten weten dat beter dan wie dan ook.

niets in verband met het zoekn maar ik heb de broncode even bekeken ik zie dat je veel javascript gebruik je maakt best gebruik naar referenties dus je scripts in javascript bestanden plaatsen

<script src="url.js" type="text/javascript"></script>

Zou ik dan bijvoorbeeld beter een pagina kunnen maken waar al mijn zoekwoorden in verstopt zitten. Waar een link gaat naar mijn index.html die ik nu heb?

Dat ik een nieuwe index.html maak waar alle zoekwoorden inzitten, en op de pagina staan. En dan een Klik hier om verder te gaan naar de website link te maken naar de index.html die ik nu heb?

Hoe kan ik deze site dan wel beter vindbaar maken ?
Je moet de antwoorden die je krijgt natuurlijk wel lezen...
Lees dit maar eens door (een SEO handleiding door Google zelf).

Zou ik dan bijvoorbeeld beter een pagina kunnen maken waar al mijn zoekwoorden in verstopt zitten. Waar een link gaat naar mijn index.html die ik nu heb?
Waarom probeer je trucjes te verzinnen? Concentreer je op het maken van goede inhoud die op een semantische manier (dus niet door javascript) wordt weergegeven, dat werkt een stuk beter. Dat en zorgen dat mensen naar je site willen linken (maar ook dat lukt alleen met goede inhoud).

Laatst bewerkt:
Wix voor nix?

Hm, in Internet Explorer 7 zijn alleen 4 planken te zien, verder helemaal niets.
Toen (zie m'n handtekening) wierp ik de pagina eens door de html-validator.
Die weigerde dienst vanwege een ongeldig teken op regel 48 in de html-code.

Dus de broncode bezichtigd, en ...
Ai-ai-ai! Het is een wix-website! :shocked:
De domeinnaam sluist de site alleen door naar de echte webspace bij wix: djceedeeinfo.wix.com/jostheeuwes#!home/mainPage.
Wat blijkt (o.a.)?
  • Het is een één-pagina website. :(
    Alle pagina's zitten verstopt in die ene homepage (in een hele lange regel 48!), en worden met javascript en bladwijzers tevoorschijn getoverd.
  • Op een resolutie van 1024*768px is van de foto van Jos maar de helft te zichtbaar: afgeknipt... :(
    De opmaak is dus niet flexibel.
  • In de broncode is geen letter html-code aan structuur, images of tekst te zien. :(
    Er zijn alleen maar scripts!
  • Er worden 153 bestanden opgehaald (waarvan er een aantal niet bestaan), met een totale grootte van 6,3MB. :(
    Waaronder 70 (!) javascript-bestanden. Logisch dat de pagina er lang over doet om op scherm te komen...
  • Als je de echte pagina door de html-validator laat bezoeken, komt deze diep teleurgesteld terug: 338 Errors, 1 warning. :(

Als javascript uit staat, zie je dus helemaal niets (ook niet als de code correct zou zijn).

==========
Terug naar Google:
hij is helemaal niet te vinden in google?
Ja, behalve het normale wachten (een paar weken meestal) ziet de Google-bot behalve de pagina-titel en de <meta>'s precies hetzelfde als wat een pure text-browser ziet, die net zomin als de Googlebot javascript aan boord heeft. Dat is dus niet veel! In de praktijk:

wix-lynx.png

Kortom: dit doet zich voor als website, de broncode ruikt naar website, het ziet er in een aantal browsers uit als website, maar het is geen website!
Wel gratis, "your stunning website", en "super easy" om te maken (zegt Wix). Dit resultaat is dus de keerzijde daarvan...

De enige manier om in Google vindbaar te worden en liefst hoog te scoren is: een echte website gaan maken met valid html; met een structuur in <div>'s, <h1>'s, <h2>'s, <p>'s, enz.; met echte tekst; met echte afzonderlijke pagina's; en met css om alles te stylen. Met (eventueel) alleen wat javascript voor extra (maar best misbare) snufjes erbij.
Daarbij kunnen de SEO-tips van Naarling goed van pas komen (maar niet eerder).

Oeps! ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan