Avast en McAfee samen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo,
Op een Windows XP computer staat nu Antivirus Avast op geïnstalleerd, en door een rootkit aanval heb ik besloten om McAfee te kopen erop te zetten.
Ik heb McAfee er nu dus ook opstaan alleen Realtime Scannen wordt steeds uitgeschakeld en als ik hem inschakel dan word die automatisch na een paar seconden weer uitgeschakeld. Als ik een Snelle of Uitgebreide scan wil uitvoeren dan word die geblokkeerd en zegt dat er een fout is getreden.

Ik heb nu Avast en McAfee samen op de computer, omdat McAfee niet helemaal goed werkt durf ik Avast er niet af te gooien.

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!:thumb:

Antivirus programa's zetten elkaar in de weg, je kan er maar 1 tegelijk draaien.
Je zult er dus 1 moeten verwijderen.

Tardis

Antivirus programa's zetten elkaar in de weg, je kan er maar 1 tegelijk draaien.
Je zult er dus 1 moeten verwijderen.

Tardis

Dank voor je snelle reactie,
Voor McAfee heb ik betaald, dus dat zou Avast dan moeten zijn. Verwijderen in Veilige Modus of Normale Modus?

verwijderen kan in normale modus. Makkelijker gaat dat met dit tooltje

Waarom zou je Avast verwijderen? Avast, ook de gratis versie, scoort veel hoger dan mcAfee. En als ik het goed lees, heeft Avast de rootkit er dus wel uitgepikt. Hoe weet je anders dat er een rootkit op je systeem zit?

Waarom zou je Avast verwijderen? Avast, ook de gratis versie, scoort veel hoger dan mcAfee. En als ik het goed lees, heeft Avast de rootkit er dus wel uitgepikt. Hoe weet je anders dat er een rootkit op je systeem zit?

Er zat een Rootkit op me systeem met werkende Avast. Ik gebruik op mijn eigen computer McAfee en die heeft alles er tot nu uitgehaald wat niet thuis hoort.

avast is gewoon stukken beter als Mc Afee en is ook veel lichter van footprint als die zware logge mc afee
waarom in godsnaam gebruik je 2 antivirus programma's????
dit is algemeen geweten dat als je 2 antivirus programma's erop zet dat je pc helemaal bloot legt voor virussen en al de andere rotzooi op het net,want zo maak je een conflickt tussen die 2 antivir programma's!
verwijder die Mc Afee en zet avast !7 erop en gebruik als anti malware "Malwarebytes Anti-Malware" zo ben je het meest en het best beschermt tegen alle rotzooi op het internet :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan