American Audio VMS 4.1 (microfoon instellen + 3 en 4 deck) Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
of je masteruitgang op een versterker met boxen aangesloten is of niet heeft niks te maken met je pfl hoor, wat je afspeelt op de vms moet je kunnen voorbeluisteren....

Dat veronderstel ik idd ook...

Het is precies of mijn VDJ voorkomt dat ik kan voorbeluisteren.

Vanwaar ben jij eigenlijk ? Desnoods kom ik eens tot bij jou om alles in te stellen....

Buurt van Blankenberge
Al denk ik niet dat mijn ouders daar mee gediend zijn ;)

Ik zal morgen alles nog eens rustig bekijken. + Eventueel video maken.
Misschien best dat we chatten op helpmij morgen.
Nog een goede avond.

Laatst bewerkt:
De knop die op cue mix staat moet op cue staan, dan kan je elk kanaal waarvan de pfl aan staat voorbeluisteren !
Ik voeg nog een screenshot toe van hoe mijn opties staan in vdj... options vdj.jpg

Ben curieus.... :-)

Bedoelt u dan de knop om te regelen tussen CUE / CUE MIX / MASTER (die staat op CUE MIX)
Mijn GAIN volume (waar hoofdtelefoon op is aangesloten) staat ook open (aan)

Desnoods maak ik een video. En leg ik het eens uit. Maar dit zal voor morgen zijn.

Alvast bedankt voor uw geduld ;)

karic76@live.beVoeg me toe op msn en laat me je opstelling en config eens zien via cam, karic76@live.be

Bedoelt u dan de knop om te regelen tussen CUE / CUE MIX / MASTER (die staat op CUE MIX)
Mijn GAIN volume (waar hoofdtelefoon op is aangesloten) staat ook open (aan)

Desnoods maak ik een video. En leg ik het eens uit. Maar dit zal voor morgen zijn.

Alvast bedankt voor uw geduld ;)

Laatst bewerkt:
Uw mapping is nog steeds ni goed !
Waarom heb je de mapping ni gebruikt die ik je gaf ?
Omdat dan totaal niets van mijn knoppen werkt. Mijn GAIN/ sliders van Channels werken dan niet. (in virtual Dj)
Ik zal nog eens uw mapping erin zetten.

Is het misschien de bedoeling dat er niets beweegt in mijn VDJ?
Dan kan ik verkeerd zijn.

Zet uw mapping die jij gebruikt online en ik zal ze aanpassen. Tegen morgen zet ik ze dan terug online zodat je ze kan downloaden !
Sommige knoppen zullen in vdj idd ni bewegen maar ik zal zien wat ik kan doen....
Belangrijkste is toch dat je met uw vms alles kan besturen, ook al zie je in vdj geen beweging ?!

Omdat dan totaal niets van mijn knoppen werkt. Mijn GAIN/ sliders van Channels werken dan niet. (in virtual Dj)
Ik zal nog eens uw mapping erin zetten.

Is het misschien de bedoeling dat er niets beweegt in mijn VDJ?
Dan kan ik verkeerd zijn.

U hoeft niet zoveel werkt te doen als u dit niet wilt. Maar ik ben uw eeuwig dankbaar voor uw geduld!

http://www63.zippyshare.com/v/14022556/file.html

Ik moet mijn VDJ zo ver krijgen dat hij alleen mijn geluid opneemt van mijn VMS4.1 en niet vanaf mijn PC.
Hoe staan uw mixer instellingen (van windows)?

Laatst bewerkt:
ASIO settings dat je moeten installeren hebt met je vms moet op 8 out 2 in staan, de laatste staan dan op record loopback en dan is dit geen probleem om met vdj op te nemen wat je met je vms draait want hij record dan de master uitgang van je vms (wat je hoort buiten komen bij de vms)
Ik zag ook dat je op je vdj maar 2 spelers hebt, disable dan in ASIO settings de kanalen die je niet gebruikt ! (je kan ze toewijzen aan kanalen maar je kan ze ook disable zetten)

Btw: Je vms staat in windows toch niets als standaard geluidsapparaat ?

Ik open je mapping en zie direct het probleem ! vdj versie 7.0....(deze versie ondersteunt de vms 4 maar niet de 4.1)
Je moet versie 7.0.5 hebben !
Vandaar dat als je mijn mapping gebruikt bepaalde dingen ni werken, 7.0 herkent verschillende acties niet omdat deze pas later zijn opgenomen in het script van vdj.

Btw: heb je een mailadres waarop ik je kan bereiken ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan