Beste forumgebruikers,
Ik heb de volgende code gebruikt om een msgbox weer te geven wanneer de waarde in een cel kleiner word dan 0.
Soms kan het voorkomen dat de waarde al kleiner is dan 0. Indien er dan een waarde wordt ingevoerd, blijf ik de msgbox krijgen en loop ik dus vast.
Weet iemand wat ik kan veranderen zodat er nadat er op OK is geklikt, de code niet meer kijkt of de waarde kleiner is dan 0, maar dat dat pas weer gebeurd wanneer er (ergens anders) een nieuwe waarde wordt ingevoerd?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik heb de volgende code gebruikt om een msgbox weer te geven wanneer de waarde in een cel kleiner word dan 0.
Soms kan het voorkomen dat de waarde al kleiner is dan 0. Indien er dan een waarde wordt ingevoerd, blijf ik de msgbox krijgen en loop ik dus vast.
Weet iemand wat ik kan veranderen zodat er nadat er op OK is geklikt, de code niet meer kijkt of de waarde kleiner is dan 0, maar dat dat pas weer gebeurd wanneer er (ergens anders) een nieuwe waarde wordt ingevoerd?
Code:
'Als de selectie groter is dan 1 cel, dan wordt deze macro uitgeschakeld
'Als het ingevoerde aantal in kolom 5 ("E") groter is dan het aantal van één cel links hiervan komt er een msgbox
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Cells.Count > 1 Then Exit Sub
If Not Intersect(Target, Range("A1:A999")) Is Nothing Or Target.Offset(0, -1).Value < 0 Then
msgbox "Zoveel is er niet beschikbaar in deze periode! kies een ander aantal!", vbOKOnly, "Ander aantal kiezen!"
Target.Value = ""
Target.Cells.Offset(-1, 0).Select
End If
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!