Hd niet meer te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Hallo,
Ik heb met Killdisk een paar HD's schoongemaakt maar nu ziet mijn pc (w7) deze HD's niet meer.
Heb ik iets te veel weggehaald?

Rechtsklikken op computer dan naar beheren en dan schijfbeheer kiezen. Staat ze daar nog wel en in welke status !?

Hoe zijn ze aangesloten. Lastig om te bepalen wat er fout is gegaan.......worden ze in het BIOS wel herkend !?

Het progje doet zijn naam eer aan.
Wel gereboot erna?

Staan er in schijfbeheer geen lege balken dan?

Hoe zijn ze aangesloten. Lastig om te bepalen wat er fout is gegaan.......worden ze in het BIOS wel herkend !?

Ik sluit ze aan via een usb adapter sata/ide cable. Zo heb ik ze ook gewist met killdisk.
In de bios wordt hij niet herkent.

Het progje doet zijn naam eer aan.
Wel gereboot erna?

Staan er in schijfbeheer geen lege balken dan?

Ja klopt maar die zijn van mijn kaartlees station, deze staan ook in mijn verkenner.
Maar er komt er geen bij als ik de hd aansluit.

Robbo zat er een cd bij om het te installeren? Misschien kan het aan liggen dat je een belangrijk bestandje heb weg gehaald wat nodig is voor je HD.

Kijk is bij start -> Apparaten en printers -> staat ie daar bij? of anders probeer een apparaat bij toe te voegen misschien kan dat helpen?
Of kijk is op google wat voor vereisten je nodig hebt voor je HD. Misschien moet je iets installeren wat er bij hoort.

Hopelijk helpt dit.

Gr Daa

Ik sluit ze aan via een usb adapter sata/ide cable. Zo heb ik ze ook gewist met killdisk.
In de bios wordt hij niet herkent.

In de bios zal hij ook niet staan, hij is immers via de usb aangesloten, nog een sata poort vrij in de comp zelf?

Het is een IDE HD, maar ik zal mijn pc maar open maken en 1 HD verwijderen en deze plaatsen en hopen dat hij gezien wordt.

We zijn eruit.

Ik heb de HD in een oude XP machine gemonteerd en in de bios was hij wel te zien maar met doorstarten heb ik hem met Computer, Beheer, Schijfbeheer willen formateren maar
dat lukte niet in 1x. De pc opnieuw opgestart en weer als boven beschreven gedaan.
Trouwens, in window's verkenner was hij niet te zien met de eerste keer opstarten, pas na het formateren was hij wel te zien.

Bedankt allemaal voor jullie bijdragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan