Advies , Norton / Advanced System care prof / AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryvdL

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Hallo allemaal,
Systeem , P4P800 , XP home , Ati Radeon 9600 , SoundMax , extra 512 MB.
Ik gebruik Norton Internet security en daarnaast Advanced system Care Prof.
Systeem wordt trager en denk er over na om Norton eruit te laten lopen of te verwijderen.
Vervolgens verder met Advanced System care en AVG.

Bij AVG vraag ik mij af of deze wel mijn pop3 mail scant!

Graag jullie advies / commentaar !

Alvast bedankt
Harry

Laatst bewerkt:
Hi Harry,

Norten is inderdaad een zwaar beveiligings systeem zeker voor jouw systeem.
ik zelf heb GDate, prima spul en scant ook je pop 3, dus die zou ik je aan raden omdat ik er zelf ervaring mee heb.

je krijgt weinig pop-ups, en het up-date zichzelf zonder de gebruiker te storen.

succes met je aankoop!

Hans

AVG free scant ook pop-3 en smtp.

Die Iobit stelt niets voor, schoont alleen je register en repareerd niets.
Auslogics heeft een prima reg cleaner alhoewel regcleaners eig helemaal niet nodig zijn, een parkeerplaats vrijmaken op een parkeerplaats zo groot als Europa schiet niet echt op.
Ook Ccleaner heeft een regcleaner, die werkt hetzelfde als die van Auslogics.

Al met al, als er iets vertraagd heeft het te maken met progjes die mee opstarten en de van de recourses snoepen en vooral diegene die steeds kontakt via internet willen maken voor iets, ook om te updaten.

Ga eens naar start->uitvoeren->msconfig->opstarten.
Bekijk eens wat er mee opgestart wordt en vink de onnodige programma's uit.
Bij twijfel laten staan.
Hier zie je de programma's die reeds in je geheugen worden geladen, wat niet nodig is.
De programma's kun je gewoon handmatig starten indien nodig.

ik raad je aan om avast !7 free version te gebruiken en scant ook je pop-3 mailserver...
avast is zeer licht van footprint en gebruik dus bijna geen geheugen en vertraagt je pc totaal niet en is van virusdetectie en definitie één van de beste die er op de markt is en beter is als bepaalde betalende antivirus programma's......
ook gebruik ik malwarebytes antimalware als bijkomende bescherming en voor de rest niets meer of minder en mijn pc is al jaren sinds ik avast gebruik veilig voor al die rommel op het net en vooral ook nog steeds even snel als in het begin...:thumb:
avg of norton zijn inderdaad zeer zware progs zodus kies voor avast antivirus....;)

Nou dit is het helemaal!
Meer dan voldoende door jullie beantwoord waarvoor mijn hartelijke dank.

Met vriendelijke dgitale groet!

Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan