DJ-programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
de totaal prijs van wat????
zomaar een program uit testen gaat niet zonder risico's he

de totaal prijs van wat????
zomaar een program uit testen gaat niet zonder risico's he
De klant krijgt de keuze uit 2 soorten licht en moet daarna toevoegen hoe lang ze de dj nodig hebben. Daarna komt er nog 1x te staan of de bestelling goed is en daarna komt de totaalprijs er te staan.

1. Desing ziet er niet fijn uit.
2. scrollen kan niet in het controlovak
3. aparte dingen verwijderen uit controlevak kan niet.
4. Probeer het netter te maken (Ook in Woordgebruik)
Ik wil je best wel helpen met het desing en programeren zelf.
Reageer even als je dat zou willen.

AntonioTM

Goed begin zou ik zeggen. Maar met dit kom je niet proffesioneel over zal ik maar zeggen. Jouw woorden zijn misschien iets te onduidelijk. Bevoorbeeld bij "alles klopt" kan je zetten "bereken totale prijs". Bevondien kan je bij "kijk of alles klopt" alles wijzigen. Het programma heeft hier en daar een fout. Aleh een fout kan je het niet echt noemen. Meer onduidelijke uitvoeringen. Als je je design zou aanpassen zou het al veel beter zijn. Probeer er iets beter van te maken. Dit is nogal een werkje van een beginner. Voor een firma/bedrijf of verenging enz. hoort wat meer proffesioneler en ordelijkheid bij. Pas op...het is niet slecht dat is het niet. Maar als je dit gaat voorbrengen aan de mensen dan wel.

1. Desing ziet er niet fijn uit.
2. scrollen kan niet in het controlovak
3. aparte dingen verwijderen uit controlevak kan niet.
4. Probeer het netter te maken (Ook in Woordgebruik)
Ik wil je best wel helpen met het desing en programeren zelf.
Reageer even als je dat zou willen.

AntonioTM
Graag, zo kan straks mijn klant zelf bepalen wat het ongeveer gaat kosten.

Laatst bewerkt:
Goed begin zou ik zeggen. Maar met dit kom je niet proffesioneel over zal ik maar zeggen. Jouw woorden zijn misschien iets te onduidelijk. Bevoorbeeld bij "alles klopt" kan je zetten "bereken totale prijs". Bevondien kan je bij "kijk of alles klopt" alles wijzigen. Het programma heeft hier en daar een fout. Aleh een fout kan je het niet echt noemen. Meer onduidelijke uitvoeringen. Als je je design zou aanpassen zou het al veel beter zijn. Probeer er iets beter van te maken. Dit is nogal een werkje van een beginner. Voor een firma/bedrijf of verenging enz. hoort wat meer proffesioneler en ordelijkheid bij. Pas op...het is niet slecht dat is het niet. Maar als je dit gaat voorbrengen aan de mensen dan wel.
Hoe kan ik het dan zo maken dat ik bij de controle 1 ding kan kiezen (welke control) Listbox werkt code niet op. Sorry dat werkt wel:
PHP:
If TextBox1.Text = "1" And ListBox1.Text = "1 set met 4 LED-lampen €10,00" Then
            ListBox1.Items.Add("1 set met 4 LED-lampen €10,00")
alleen weet ik niet hoe ik meerdere items kan toevoegen en hoe ik ze weer kan verwijderen.

Laatst bewerkt:
En waarom is hier een programma voor nodig?

Als je de prijzen weet is het toch kinderlijk eenvoudig om de totaalprijs uit te rekenen?
Of zie ik iets over het hoofd?

Hoe kun je dingen van een listbox naar textbox kopiëren?

[cpp]TextBox1.Text = ListBox1.Items(i)[/cpp]

?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan