Mooi systeempje of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janykste

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Hallo mensen,

Ik wil graag aan jullie vragen, of deze samenstelling goed is:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/21709

Ik wil er graag op gamen (Minecraft, Portal, GTA, CoD) en hij moet snel draaien.
Is het een goede samenstelling, of hebben jullie een betere?

Alvast bedankt! :thumb:

Groeten,
Janyk

Ik zou minimaal voor een core i3 processor gaan als je deze games wilt spelen.

Ik zou minimaal voor een core i3 processor gaan als je deze games wilt spelen.
Bedankt voor de tip! :thumb:

En welke is dat? Heb je een link voor me (op 4launch.nl), heb daar niet echt veel verstand van.

Alvast bedankt!

Niet per se nodig, maar kijk eens naar Tweakers BBG.
Niet dat je daar echt hardcore mee zal gamen, maar spellen zoals COD zal je zeker op ultra kunnen spelen. Pas je dingen daar aan aan, en doe daarbij windows en assemblage.
Dit is een Best Buy Guide dus dat betekent dat je zeker niets te veel zal betalen als het op gamen aankomt.

Niet per se nodig, maar kijk eens naar Tweakers BBG.
Niet dat je daar echt hardcore mee zal gamen, maar spellen zoals COD zal je zeker op ultra kunnen spelen. Pas je dingen daar aan aan, en doe daarbij windows en assemblage.
Dit is een Best Buy Guide dus dat betekent dat je zeker niets te veel zal betalen als het op gamen aankomt.

ik heb een i5 in mijn imac en me zus een i3 en je merkt echt het verschil
ik ken world of warcrafd op ultra zetten met 25-30 FPS
en me zus moet heb op good zetten voor de zelfde FPS
(niet dat zij het ook speelt maar zij was vaak weg en ik vind dat een imac lekker gamed)

De meeste spellen zijn GPU based, je bent hier trouwens appels met peren aan het vergelijken. Hij heeft een niet al te groot budget, en ik zeg je dat die BBG van Tweakers gewoon het beste is wat je kan kopen voor dat geld.

De meeste spellen zijn GPU based, je bent hier trouwens appels met peren aan het vergelijken. Hij heeft een niet al te groot budget, en ik zeg je dat die BBG van Tweakers gewoon het beste is wat je kan kopen voor dat geld.
loled appels en peren :3
maar je hebt gelijk

ik heb me laten vertalen dat je voor 400 euro al een redelijke game pc ken kopen

Zou hier iemand 1 kunnen samenstellen.
Budget: max €600
Wil graag gamen kunnen (dus goede videokaart) en het liefst minimaal 8 gb ram

Alvast bedankt

Als je die 160 videokaart en intel pentium al te duur vind wordt het hem niet hoor... en voor 400 euro kan je echt geen goede game pc krijgen met assemblage en windows 7.

Ik heb geprobeerd om een goed systeem samen te stellen maar dat lukte mij gewoon niet. Niet alle marktplaats computers zijn trouwens tweedehands... veel mensen zetten ze in elkaar om ze te verkopen op marktplaats omdat ze in de winkel vaak duurder zijn.

Ik wilde vroeger ook heel graag een goede computer, maar ik wachtte af en spaarde 2 jaar, nu brengt dat mij op een zeer lekkere computer :)

Succes met verder zoeken

Als je die 160 videokaart en intel pentium al te duur vind wordt het hem niet hoor... en voor 400 euro kan je echt geen goede game pc krijgen met assemblage en windows 7.

Ik heb geprobeerd om een goed systeem samen te stellen maar dat lukte mij gewoon niet. Niet alle marktplaats computers zijn trouwens tweedehands... veel mensen zetten ze in elkaar om ze te verkopen op marktplaats omdat ze in de winkel vaak duurder zijn.

Ik wilde vroeger ook heel graag een goede computer, maar ik wachtte af en spaarde 2 jaar, nu brengt dat mij op een zeer lekkere computer :)

Succes met verder zoeken

Mm oke. Misschien wordt het toch dan die van Azerty.
Maar is die Intel Pentium G860 goed? want die ken ik niet

Dit wordt mijn systeem:
http://aldi.medion.com/md8376/nl/
attachment.php

Processor
AMD Quad-Core A8-5500 Accelerated-processor
(3,2 GHz tot 3,7 GHz met AMD Turbo-Core-technologie en interne AMD Radeon HD 7560D DirectX® 11-videokaart)

AMD Radeon™ Dual-videokaart: Combineert de grafische prestaties van de APU met de externe videokaart.

AMD Radeon™ HD 7670 DirectX®11-videokaart met snel 1024 MB DDR5-videogeheugen en digitale HDMI audio-/ video-uitgang, DVI-D- en D-Sub VGA-aansluiting.

▪ Besturingssysteem
Windows 8

Het nieuwe besturingssysteem Windows 8 start aanzienlijk sneller en bezit een gebruikersoptimeerde interface met door uzelf vastgelegde apps die in realtime over actuele gebeurtenissen informeren, zoals belangrijke afspraken, e-mails of het weer. De nieuwe Internet Explorer is op de hoogste prestaties ontworpen en biedt bij het surfen meer veiligheid dankzij de geïnstalleerde Windows Defender.

▪ Ruime opslag
1 TB (1.000 GB)

▪ Zuinig werkgeheugen
4 GB DDR3 SDRAM

▪ USB 3.0 aansluiting
Tot 10x sneller dan de tot dusver gebruikelijke USB 2.0.

▪ Netwerkcontroller
Netwerkcontroller Gigabit (10/100/1000 Mbit/s)

▪ Sound
8 kanaals High Definition Audio

▪ Inhoud verpakking
• USB toetsenbord en optische USB muis
• Medion application en support DVD
• Voedingskabel
• Windows 8 DVD

▪ Afmeting (B x D x H) / Gewicht
ca. 18 x 39 x 39 cm / ca. 9 kg

▪ MEDION® dockingstation 3 –
nu met USB 3.0!
Het MEDION dockingstation 3 voor de HDDrive2go super speed. De directe en probleemloze aansluiting van een externe harde schijf HDDrive2go super speed op uw pc, zonder vervelende kabelverbindingen.

• Interfacetechnologie USB 3.0
• Tot 10x sneller dan de tot
dusver gebruikelijke USB 2.0
• Compatibel met de MEDION 6 cm/2,5" en
9 cm/3,5" USB 3.0 super speed
harde schijven
▪ Brander voor meerdere formaten
Multistandaard Dual Layer DVD-/CD brander ondersteunt alle gangbare DVD/CD standaarden, inclusief Dual Layer DVD-R & DVD+R.

▪ eSATA
De high performance-oplossing voor betrouwbare gegevensoverdracht.

▪ Aansluitmogelijkheden:
Aansluitingen voorzijde:
• Multikaartlezer voor alle gangbare
geheugenkaarten
• 1 x USB 3.0
• 1 x USB 2.0
• 1 x microfoon
• 1 x hoofdtelefoon
• 1 x eSATA
Aansluitingen aan achterzijde:
• 2 x PS/2
• 2 x USB 3.0
• 4 x USB 2.0
• 1 x LAN (RJ-45)
• 1 x Front Line Out
• 1 x Back Surround Line Out
• 1 x Center/Subwoofer Line Out
• 1 x Side Surround Line Out
• 1 x Line In
• 1 x SPDIF Out (opt.)
• 1 x VGA
• 1 x DVI-D
• 1 x HDMI

Bijlagen

• slisho2.jpg
    slisho2.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 49
de genoemde games kun je er prima mee spelen verwacht alleen geen high settings eerder medium/low videokaart is wat dat betreft een beetje ondermaats

het eerste systeem wat je had samengesteld is helaas krachtiger bij het spelen van games
de G860 is eigenlijk gewoon een i3 processor maar dan kaal dus zonder turbo boost en threads maar sterk zat om iedere game prima te draaien
de reden waarom je eerste setup beter is bij het spelen van games is omdat de HD7770 videokaart krachtiger is dan een HD7670

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan