help ik wil een andere video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerhelper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
hoi allemaal ik wil een video kaart voor 50 tot 200 euro of lager mag ook kunnen jullie een mooie videokaart regellen want heb het nodig om dit spel te spellen dit is mijn systeem kunnen

Besturingssysteem
Microsoft Windows XP Professional 32-bit SP3
Processor
Intel Pentium D 925
Presler 65nm Technologie
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 332MHz (5-5-5-15)
Moederbord
Hewlett-Packard 0A60h (XU1 PROCESSOR): 57 °C
Grafisch
MC15T5RMWbGM (1024x768@60Hz)
Intel Q965/Q963 Express Chipset Family
Harde schijven
75GB Western Digital WDC WD800JD-60LSA5 (SATA): 37 °C
Optische schijven
HL-DT-ST DVD+-RW GSA-H31L
Geluid
Realtek High Definition Audio

en dit is het spel kunnen
Minimale Systeemeisen:

Besturingsysteem: Windows XP/Vista/7
Processor Dual core CPU 2.4 Ghz
2GB Systeemgeheugen
Grafische kaart met 256 MB geheugen (GeForce 7600 GT- of beter)
DirectX 9 Geluidskaart
DirectX 9.0
1,5GB vrije ruimte op de harde schijf
Aanbevolen Systeemeisen:

Dual core CPU 3.0 Ghz
4GB Systeemgeheugen
Grafische kaart met 1024 MB geheugen (GeForce GTS 450-class of beter)

kunnen jullie a.u.b een mooi en goede en goedkoope videokaart voor me uitzoeken en mischien kan ik ook mijn ram uitbreiden graag bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
Een budget zou wel handig zijn, want je kan dat spel voor zo'n 400 euro (nieuwe pc) spelen, maar je kan het zo gek maken als je wil. Als je gaat upgraden moet je niet precies voor de minimale systeemeisen van 1 zo'n spel gaan, maar het beste uit je budget halen wat maar kan. Een GeForce 9500GT is sterk verouderd, dus het is zeker raadzaam om een nieuwe generatie videokaart te nemen. Jouw processor voldoet nog wel aan de aanbevolen systeemeisen voor dat spel, maar voor zo'n 400 euro heb je een pc met de nieuwste componenten, en die kan dat spel makkelijk spelen. Ik zou sowieso minimaal voor een Ati Radeon 7750 gaan, of voor een GTX 640. Beide zijn videokaarten van de nieuwste generatie, maar kosten niet veel. Dat spel is er makkelijk mee te spelen.

Mocht je besluiten om toch te upgraden,
kijk dan ook even of de voeding aan de eisen voldoet.
Grote kans dat je een nieuwe nodig hebt

Mvg Leo

Laatst bewerkt:
Zo handig is die site niet, want bijna elke videokaart vanaf 50 euro heeft al e nieuwste interface en de nieuwste directx en pixelshader.

de pc is van HP?
Welk type is het.
Zonder dat te weten kan er geen 100% goed advies worden gegeven.
Datzelfde geldt voor de sterkte van de voeding (i.p 400w nodig)

Als de kaart zou passen én de voeding geschikt is, dan is de GTS450 een leuke optie.
Deze is ongeveer vergelijkbaar met een 7750, maar wat goedkoper.
B.v deze
Duurder/sneller heeft voor deze toch wat verouderde pc weinig nut en het genoemde spel zal prima draaien.
Mogelijk kun je deze kaart (of een vergelijkbare) elders goedkoper of tweedehands krijgen.

Met deze tabel krijg je een indruk hoe de kaarten zich qua prestatie zo'n beetje verhouden tot elkaar.
Mvg Leo

Laatst bewerkt:
Als dit klopt over de pc, dan beschikt de pc niet over een PCI E x16 slot en zullen de videokaarten niet werken.
De voeding zal dan ook niet al te veel voorstellen.

Another big problem I had with this desktop is one that we discovered the hard way. Several people who were to use these machines also use CAD type software, so they needed a beefy video card to run their software better. We looked inside and saw a PCI Express slot, so we ordered some very nice PCI Express video cards. When the cards came, we could not make a single one of them work. It turned out that the slot on this PC's motherboard is a PCI Express x1 slot, whereas a PCI Express x16 slot is needed for video. After digging through a PDF file containing all the documentation for this PC, we eventually found a brief little note explaining that this machine 'does not support conventional PCI Express cards or reversed-layout ADD2 cards'. They even acknowledge that the slot looks just like a PCI Express x16 connector!

De hele (engelse) review lees je hier

Mvg Leo

Laatst bewerkt:
denk eerlijk gezegd dat die processor ook te zwak is voor de game de Pentium D mag dan wel dual core zijn het waren de eerste en niet echt de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan