Game PC €800-1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet wie jou dat verteld heeft, maar met het geheugen zit je goed.
Lees het volgende maar door klikkerdeklik
En de power supply zit ook wel goed, corsair is een degelijk merk.
En meer Watt heb je niet nodig.

Groet

Ja ze zeiden iets dat die RAM goedkoper kon, en dat corsair alleen rebrands doet, en dat soort dingen. leek inderdaad allemaal niet heel onderbouwd maar ik dacht ik vraag het toch even na, het is ten slotte wel een aankoop die ik maar eens in de paar jaar kan maken.

dit zijn de specs tot nu toe, link in vorige post was fout.

Iemand nog op of aanmerkingen hierover? Ben nerveus om hem te bestellen:shocked:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, als je niet gaat overclocken kan het ram wel wat goedkoper.
En als corsair niet aan alle eisen voldoet, pak je een XFX scheelt ook weer in prijs.
Dan krijg je zoiets het kan allemaal nog goedkoper als je dat wilt. Ik hoor het wel, Groet.

50 euro besparen maakt me niet heel veel uit, ik vind het niet erg om wat tientjes extra te bepalen als ik daarbij echt een betere kwaliteit PC heb.
Als die Corsair PSU en RAM beter zijn, dan betaal ik gerust wat extra. ik was alleen niet zeker over het merk omdat ik veel verschillende dingen hoor.

Een XFX Pro 550W zou ook kunnen, maar ik zou het niet riskeren met 450W. Corsari is trouwens een A-merk, er is niets mis mee.

Laatst bewerkt:
Ja ze zeiden iets dat die RAM goedkoper kon, en dat corsair alleen rebrands doet, en dat soort dingen. leek inderdaad allemaal niet heel onderbouwd maar ik dacht ik vraag het toch even na, het is ten slotte wel een aankoop die ik maar eens in de paar jaar kan maken.

dit zijn de specs tot nu toe, link in vorige post was fout.

Iemand nog op of aanmerkingen hierover? Ben nerveus om hem te bestellen:shocked:

wat is er mis met rebranded producten die nog steeds gewoon goed zijn?
een nieuw product blijft een nieuw product ongeacht of hij nu Version 1.0 of 2.0 als naam heeft...
dunkt me nogal... verder zitten er vaak nog wat verbeteringen in.

Laatst bewerkt:
Dus je raadt aan om eigenlijk gewoon bij die corsair PSU en RAM te blijven?

zou het niet weten ik kan namelijk geen volledig gevulde winkelmandje zien....

dit zijn de specs, het is een paar keer fout gegaan met linken vandaar.

prima het corsair vengeance geheugen behoort trouwens tot een van de betere het geheugen heeft een rating van hardware info gekregen Silver hier een mooi linkje klikerdeklik

verder is de voeding ook goed
vrijwel alle producten die corsair nu leveren worden gezien als premium producten.
zal niet lang meer duren voordat je een volledige corsair pc kunt bouwen!

Tof, bedankt!
Denk dat ik dan maar ga bestellen!
Hier zal ik wel een tijdje mee vooruit kunnen, toch?
Alles is ook compatible met elkaar?

@casper1410: Waarom moeten wij telkens het bericht van je voorganger nog een keer lezen??;)

Oftewel: Topic opgeschoond van de onnodige quotes.
Wanneer je op je voorganger reageerd gebruik knop: Reageer op vraag of het venster "snel reageren"

toch nog een last minute change, veel mensen raden de Samsung 830 SSD aan in plaats van de Crucial m4
Ook zeggen ze dat seagate schijven snel stuk gaan?

E: Ook zeggen sommige mensen dat ik gewoon de stock fan kan gebruiken als ik niet ga overclocken. Wat is jullie mening hierover?

Laatst bewerkt:
De Samsung 830 series is inderdaad sneller, maar ik dacht dat hij iets duurder was. Maar je kan die evengoed nemen.
Deze HDD kan je ook nemen.
Je kast is niet de allerstilste, dus je kan de stock cooler gebruiken. Maar het is natuurlijk altijd leuker om een aftermarket cooler te nemen.

Bedankt voor het advies!
Hoe weet ik of een kast stil is of niet?
E: En waarom is het "leuker" om een aftermarket cooler te nemen? :D

specs

Laatst bewerkt:
Ga alleen nog een andere PSU nemen denk ik, lees wat slechte dingen over mijn huidige. Dit is tevens ook het enige onderdeel wat nu niet in voorraad is dus als ik een nieuwe vindt die dat wel is binnen een half uur heb ik mijn pc morgen in huis!
specs

hier heb je een goede review over de hele corsair builder series klikerdeklik
als je deze source niet vertrouwd dan weet ik het ook niet meer

ordercomplete.jpg
Besteld!
Modag, Subplayer52, skolman, firest0rm, bedankt voor de tijd en moeite die jullie hierin gestopt hebben!
Ook de banner gebruikt in firest0rm's signature.

Caspar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan