Kan geen trema''s en accenten meer typen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mbam is gelukt. Inderdaad een aantal zaken die verwijderd moesten worden, maar het probleem is er nog steeds.

Ook eerst geupdated?
Bij een paar kennissen en ook mensen via fora werkte het wel.

Laat even weten wat er gebeurd is, ik ben namelijk erg benieuwd :)

Ik heb vanalles geprobeerd, maar tot nu toe g''e''en verandering. Aan dat geen van de vorige zin is te zien wat ik bedoel. G''e''en idee! Ik vind het nog steeds raar dat wanneer ik ingelogd ben op mijn Word van mijn werk dat dan alles wel goed functioneert.

Je toetsenbord zal niet kapot zijn, maar waarschijnlijk die toetsenbordindeling(-bestanden) in XP wel.
Doe het volgende:
Start dat Talen & toetsenborden ding in XP (zoals Tha Devil liet zien).
Voeg het toetsenbord Verenigde staten toe. Klik op Toepassen.
Zet als standaardinstelling: Nederlands - Verenigde Staten. Klik op Toepassen.
Verwijder toetsenbordindeling Verenigde Staten (Internationaal) in alle talen die er staan. Klik op Toepassen.
Voeg toetsenbordindeling Verenigde Staten (Internationaal) weer toe. Klik op Toepassen.
Zet als standaardinstelling: Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal). Klik op Toepassen.
Verwijder toetsenbordindeling Verenigde staten, en klik op Ok.

Test daarna opnieuw.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Duister verhaal. Ik heb zo snel geen ideeën meer hierbij.

Tijs.

Overigens zou een schermafdruk van jouw huidige situatie nog wat tips kunnen opleveren?

Start -> Uitvoeren -> intl.cpl -> tabblad Talen -> knop Details

Zie in mijn handtekening hoe een schermafdruk te maken zodra je daar geland bent (in dit geval: Gebruik [Alt][PrtScn] voor het kopiëren naar het klembord van alleen het openstaande venster).

Tijs.

Heb nog eens rondgesnuffeld, kom elke keer op Mbam uit, na de install toch een update doen en een volledig scan, dus geen snelle uitvoeren.

Op de Engelstalige site's werd de indeling op Verenigde Staten, US gezet en niet op internationaal, de andere indelingen werden gewist, eventueel te proberen als bovenstaande ook niet werkt.

printscreen

Bekijk bijlage trema.pdf

tav dnties
Ik hoop dat t zo lukt.

ps.
Ik gebruik voor mijn werk regelmatig de teamviewer. Eventueel kun je m even over nemen als dat zinvol is.

Laatst bewerkt:
De schermafdruk geeft geen nieuwe inzichten, helaas.

Misschien toch die diepere mbam scan die Lange Pier voorstelde.

Tijs.

Dat zijn toch weer allemaal al eerder aangereikte oplossingen die ik al geprobeerd heb, of zie ik iets over het hoofd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan