Kan niet meer inloggen op Router + geen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjYing

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Hallo,
Ik heb en ZyXEL Router met ingebouwde modem en een Range Extender van TP-LINK. Ik heb een verkeerde instelling op het inlogpaneel van mijn Router ingevoerd (Static IP) en nu heb ik geen internetverbinding meer! Tevens kan ik niet meer inloggen in de Router, alleen maar in de Extender... Ookal ben ik verbonden met de router en niet met de Extender. Wat moet ik doen?

Reset de router naar de fabrieksinstellingen door het pinnetje gedurende een sec.m of 10 ingedrukt te houiden.
Dan is de router weer zoals je deze kockt.

Reset de router naar de fabrieksinstellingen door het pinnetje gedurende een sec.m of 10 ingedrukt te houiden.
Dan is de router weer zoals je deze kockt.

Heb ik dan nog iets van een disc nodig om alles opnieuw in te stellen? En moet ik de Range Extender ook opnieuw instellen?

je moet ook even een kabel inpluggen in je router naar je pc toe! en dan naar het ip adres gaan van je router. je hebt waarschijnlijk een boekje gekregen hoe je dat doet. ip adres moet iets zijn in de 192.168.x.x in die range denk. username en wachtwoord is ook helemaal gereset, dus hopelijk heb je deze informatie nog ergens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan