wil een game pc maar weet er niet veel van af HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamiebunjer97

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2012
help mij A.U.B

hoi ik ben jamie en ik wil graag een game pc samen stellen
helaas :( weet ik niet veel van het samen stellen af ik weet wel dat bepaalde dingen het zelfde qua merk moet zijn
mijn budget is rond de 3000 euro

hopelijk zouden jullie mij verder kunnen helpen
alvast heel erg bedankt

jamie

Met zo een budget zou ik eerst eens rustig onderzoek doen naar de mogelijkheden. Volg graag ook de richtlijnen voor deze sectie:

wat wil je er precies mee, welke eisen, etc.

Misschien kan je dit even invullen :)?

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Mo

AsusUser

Het is een mooie setup, maar misschien wil hij nog randapparatuur? *een nieuw beeldscherm? Muis? Toetsenboard?

voor de duidelijkheid van het samenstellen van mijn pc

ik wil mijn pc graag gebruiken om de nieuwste spellen op mooie kwaliteiten te kunnen spelen
ik gebruik em voornamelijk voor game en opnemen dan van games

scherm moet ik er nog bij kopen ik dacht zelf aan een 27" scherm
stilte is zeer belangrijk want ik zit graag op skype en wil dan niet men vrienden lastig vallen met een computer die lijkt op een stofzuiger
want dat heb ik namelijk nu al en dat iriteerd mij en men vrienden enorm

ik koop er windows 7 bij
en ik hoop dat ik nu genoeg informatie heb gegeven
echt super bedankt voor het snel reageren =)

ik moest dit invullen mischien hebben jullie nu een beter idee

Budget - 3000 euro
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen /Beeldbewerking / Videobewerken
Hoe belangrijk is stilte? - Heel belangrijk
Assemblage - winkel zelf

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - nee heb ik niet wil graag windows 7
Andere software? - Office

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook : ik heb wel een muis boksen en toetsenbord maar wil graag een goed toetsenbord muis en scherm haal ik zelf wel

enorm bedankt alvast ik waardeer het echt

jamie

Jamie, ik zeg het niet snel, maar ik denk dat je office maar beter niet kan kopen! aangezien de prijzen! echt zonde voor je geld.

Jamie, ik zeg het niet snel, maar ik denk dat je office maar beter niet kan kopen! aangezien de prijzen! echt zonde voor je geld.

dankje voor je reactie en dat je zo ongelovelijk snel bent =) maar ik denk dat ik het toch wel erop moet wagen want ik moet het gebruiken ik ben namelijk 15 en heb vaak dat ik word moet gebruiken en dan heb ik weer geen office op mijn pc staan en moet ik maar weer in die tijd naar een familie lid kunnen ervoor stel dat het nou niet kan is het uitermate handig dat ik het op men pc heb staan kost me veel minder tijd alleen helaas wel wat meer geld :P

Laatst bewerkt:
dankje voor je reactie en dat je zo ongelovelijk snel bent =) maar ik denk dat ik het toch wel erop moet wagen want ik moet het gebruiken ik ben namelijk 15 en heb vaak dat ik word moet gebruiken en dan heb ik weer geen office op mijn pc staan en moet ik maar weer in die tijd naar een familie lid kunnen ervoor stel dat het nou niet kan is het uitermate handig dat ik het op men pc heb staan kost me veel minder tijd alleen helaas wel wat meer geld :P

15 en een budget van 3000 euro :P wat heb jij een geluk daarmee haha.

Is het niet beter om tegen het geluid van de pc een betere microfoon (of headset) te kopen die niet direct last heeft van het geluid om je heen?

Voor wat jij wilt doen met je pc heb je ECHT geen 3000 euro nodig, wat je dan beter je geld aan kunt besteden is wat betere randapparatuur.

1500 euro pc
toetsenbord (mechanisch) 100 euro
Muis 100 euro
headset 100 euro
speakers 250-300 euro
dan heb je nog 900 euro over en daar heb je 2 hele mooie 27" beeldschermen voor.

Headset - Logitech Headset G35 Gaming
109, 97 euro

Scherm - iiyama 27" E2773HS-GB1 LED LCD Black
283, 97

Toetsenbord - Trust LED eLight
30,- ( 29,99 )

muis - Corsair Vengeance M90
59, 97

Dit is iets wat ik in gedachten heb ik haal het van de site www.mycom.nl af want dat is dichtbij mij in de buurt.
Mijn moeder is niet echt van het bestellen van spullen dus vandaar.
Een vriend van me die heeft me verteld dat azerty een vertrouwbare site is , maarja eerst zien en dan geloven
Ik dacht zelf om iets te bestellen van de site en kijken of het wel echt aan komt dan kan ik men moeder ook gerust stellen.

Als iemand nog tips heeft voor me super bedankt.
Ik wil graag iedereen bedanken die al gereageerd heeft
Had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan

Ja ik heb nog een tip,

Neem niet dat toetsenbord!
Trust is echt een B-Merk als het gaat om randapparatuur
want jij hebt nu een mooie Corsair muis gekocht en dan zo'n Goedkoop toetsenbord
ik adviseer, Het* Corsair Vengeance K90 toetsenbord

*Eerst De

Laatst bewerkt:
Ik kan half met asusUser mee gaan. (het gedeelte over dat baggerbordje)

Voor het mechanische toetsenbord raad ik eigenlijk niets aan :P je moet even gaan VOELEN. zelf heb ik bijv het niet zo robuste merk "razer blackwidow" besteld, en hoewel het niet het beste mechanische bordje is beviel het mij prima (que typen dan, ik ben zelf niet zo'n fan van het uiterlijk maar het gaat om het typen natuurlijk!) (al heb ik wel 50 euro extra neergeteld voor de lampjes :P)

Laatst bewerkt:
game pc inelkaar zetten

hoi,
ik ben jamie ik ben 15 jaar oud en ik zoek hulp
ik wil graag een game pc in elkaar laten zetten
het is voor zware spellen op mooie kwaliteiten en het nog kunnen filmen
zonder dat men game telkens vastloopt en dat ik nog kan skype tegelijkertijd.

iemand heeft al is een pc voor me in elkaar gezet maar dat was van Azerty maar ik weet niet of dat te vertrouwen is
een vriend van me zegt van wel maar eerst zien dan geloven

mijn budget is 3000 euro maar wil graag 2500 euro gebruiken zodat ik nog wat geld overhoud voor een beeldscherm etc.
zouden jullie mischien een pc voor mij in elkaar willen zetten
en het naar mij toe willen sturen

ik heb het liefst een pc van www.mycom.nl want daar woon ik dichtbij en het geld is van men moeder
en die vertrouwt het bestellen van spullen totaal niet ze is bang dat het bij het vooruit betalen misgaat.
Met zo'n budget begrijp ik het ook waarom ze het niet wil ( liever niet )

met vriendelijke groet

Zelf vraag ik me af of 2500 euro niet te veel is voor een dergelijke pc, maar dat is compleet aan jou! Hoeveel monitoren wil je, met welke resoluties hoeveel voor gamen? Dan kan daar ook rekening mee worden gehouden bij het samenstellen van de pc.

Hier een game pc met bijna het maximale uit de momenteel verkrijgbare hardware. Eronder staat een lijstje van randapparatuur die je erbij zou kunnen aanschaffen.
Zoals je ziet, kom je nog lang niet op de 2500 euro :)

@jamiebunjer97: Ik heb je beide topics samengevoegd. Het is inderdaad niet nodig ( lees: niet toegestaan) om hiervoor weer een topic te openen.

Succes met je vraag.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...459185]=1&product[340684]=1&product[539411]=1

Ik denk dat dit zo'n beetje een ultieme PC is, ik heb niet voor de Sandy-Bridge E processoren gekozen omdat het niet nodig is voor wat jij wilt, een i7-3770k ook één van de beste processoren is en dat het niets gaat uitmaken. De MSI MPOWER Z77 is een monsterlijke moederbord, ze garanderen zelfs dat een i7-3770k minstens op 4,6ghz heeft gelopen op de door mij gekozen moederbord. Ik heb ook een GTX 690 genomen want aangezien je het beste van het beste wilt, een GTX 690 er in moet zijn. De topmodel van de Corsair gesloten circuits (H100) waterkoeling. 32GB RAM want zoals ik al zei, dit hoort een ultieme PC te zijn. Een zeer goede voeding, hoge efficiëntie etc. Mooie Razer-combo, de deathadder is een zeer goede muis zodra je er gewend aan bent, geldt ook voor de Razer Blackwidow. Zeer goede Speakers, 5.1 geluid. Heb geen geluidskaart genomen omdat de MPOWER Z77 over een degelijke geluidschip beschikt. Persoonlijk vind ik de Corsair Graphite Series 650T de mooiste miditower behuizing. Ik heb voor 1 27" scherm gekozen met zeer goede prestaties, waar je op kunt gamen. Naast de 27" heb ik ook een 24" scherm gezet, zodat je bv. youtube kan kijken als je in zit te wachten tot een spel begint ofzo. Ik heb een aantal onderdelen gezet in mijn winkelmandje waar ik zelf ook ervaring mee heb en ben er zeer tevreden mee.

En er bestaat een wet dat gaat over bestellen op afstand (ofzo), het is wettelijk verplicht om de beloofde goederen te krijgen waar je voor hebt betaald. Maak je daar maar geen zorgen over :D
Redelijk grote SSD, 2TB HDD

misschien toch handiger om voor een monitor met 1440P of hoger resolutie of iets in die richting te nemen is toch de toekomst
denk met name aan de ASUS PB278QL LCD LED PLS scherm
[video=youtube;F5iCuzYLN3w]http://www.youtube.com/watch?v=F5iCuzYLN3w[/video]

als je er geld voor hebt zou ik er zeker voor gaan!

Zelfs linus gebruikt een mechanisch toetsenbord voor gaming :D

Maar inderdaad ik ben het met Firestorm eens, je kunt beter een hoger kwaliteit scherm nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan