Creatieve Jongeren gezocht voor FREAKTV.nl ! (JongerenTV)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederick151

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2012
Hallo Jongeren uit Nederland of België,

Ik heb samen met Jochem Pluim : FreakTV.nl
We willen nu een mooie site en we zoeken dus een Website-Maker/Editor.
Wij regelen de webhosting en de domeinnamen.

Nu even wat over FreakTV Nederland.
We zijn een beginnend Nieuws // Games // Radio zender die we met zoveel mogelijk jongeren willen maken.
Ons doel is dat jongeren zich durven laten zien en dat gaan wij doen via Internet Radio & Televisie! ;)

Bezoekers kunnen een account aanmaken en video's uploaden, een categorie kiezen voor filmpjes bijv. Games of Humor.

Interesse? Mail of Skype me!

Frederick Lourens
E-mail: flourens@live.nl
Website: FreakTV.nl

Met Vriendelijke Groet,

Frederick Lourens

Om te beginnen is dit een erg goed idee:)
Alleen raad ik je aan om stukjes goed na te lezen, in de Youtube 'Vloggers?' titel staat al een fout.
Succes!

Om te beginnen is dit een erg goed idee:)
Alleen raad ik je aan om stukjes goed na te lezen, in de Youtube 'Vloggers?' titel staat al een fout.
Succes!

Ik heb de site zelf niet getypt enzo. Maar bedankt voor je compliment. Zou jij het misschien leuk vinden?

Nee, sorry. Heb niet genoeg tijd, eigen website lukt nog net ;)

Op sites zoals Marktplaats of dergelijke kan je ook goed adverteren/zoeken. Geldt ook voor op Tweakers.net.

Ik kan wel wat kleinere dingen (zoals videoediting/of site bewerken) doen?

Wij zouden een mooie website voor jou kunnen maken. Kijk op www.mijnwebontwerp.nl en vraag een offerte aan.

We zijn juist op zoek naar jongeren die het voor niets doen. Anders hadden we al lang een iemand de website laten maken. En we hebben al een Hosting en Domeinnaam.
Maar wel heel erg bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan