Laatste check !! 810 euro + montage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaimy1212

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2012
Hallo beste Helpmijërs ... geen idee hoe je de community van helpmij noemt maar wat maakt het ook uit!

Ik ben 2 weken bezig geweest een game pc samen te stellen voor games zoals battelfield 3, gta, minecraft en call of duty (voornamelijk black ops)
en ben tot deze samenstelling gekomen die volgens mij wel voldoet aan al mij eisen.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[542676]=1&product[501012]=1&product[7517]=1

Misschien hebben jullie een paar laatste tips voor mij? Mijn budget is 870 euro inclusief montage en exclusief besturingssysteem, ik hoor graag van jullie. (Ben vandaag jarig en heb mijn geld mooi ontvangen)

Jaimy

Wat dacht je van dit?
Ik heb 8 GB werkgeheugen genomen want dat is meeeer dan genoeg. Ik heb een i5 3470 genomen, die is nieuwer en beter dan een i5 3450.
Voor de rest ben ik vrij zeker dat de Gigabyte GTX 660 ti beter is dan die van Asus, zowel qua koeling als geluid en prestaties.

Wat dacht je van dit?
Ik heb 8 GB werkgeheugen genomen want dat is meeeer dan genoeg. Ik heb een i5 3470 genomen, die is nieuwer en beter dan een i5 3450.
Voor de rest ben ik vrij zeker dat de Gigabyte GTX 660 ti beter is dan die van Asus, zowel qua koeling als geluid en prestaties.

de kaartjes zijn even stil rond de 40DBa in full load...
wat betreft koel prestaties staat de Asus wel bekend om zijn zeer lage temps en dan hebben we het over de CU II modellen
klikerdeklik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan