nieuwe game pc 500/550 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

piekemijs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2012
hallo ik ben op zoek naar een game pc voor 500 tot 550 euro,
eigenlijk mijn enige eis is dat ie battlefield 3 en derggelijke op minimaal medium kan spelen.
ik hoop snel wat te horen

Hoi Piekemijs,

Allereerst Welkom Op Helpmij! :thumb:

Mijn vraag voor jouw:

Gaat het puur om de PC of moet er ook nog randapparatuur denk daarbij aan. beeldscherm, toetsenbord, muis, Headset, Geluidsysteem?

voor een pc waarvoor je battlefield 3 op medium wilt spelen moet je toch egt iets meer geld aan uitgeven

Hoi Piekemijs,

Allereerst Welkom Op Helpmij! :thumb:

Mijn vraag voor jouw:

Gaat het puur om de PC of moet er ook nog randapparatuur denk daarbij aan. beeldscherm, toetsenbord, muis, Headset, Geluidsysteem?

als het met scherm e d is dan is 750 eu het maximaal
maar als het ook goedkoper kan zou dat mooi zijn
scherm toetsenbord muis en headset is voldoende speakers heb ik nog
ik denk zelf wel aan een radeon 3d royalqueen grafische kaart

Laatst bewerkt:
Okay ik ga even kijken wat ik kan samenstellen (ik zal het straks wel even toevoegen via een Edit:)

Edit: dit heb ik kunnen krijgen (hiermee kun je zeker wel BF3 op medium spelen op 1 scherm)
er zit assemblage bij alleen geen windows 7 dus als je nog een kopie hebt liggen van windows 7 of windows vista is ook een optie (raad het alleen niet aan)

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...340426]=1&product[482718]=1&product[425856]=1

Beeldscherm moet je zelf even voor kijken. je kan beter een beeldscherm zelf in de winkel bekijken want dan kan je zelf even kijken hoe groot hij is en je kan ook even kijken of de resolutie groot genoeg is

Met vriendelijke groet AsusUser

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan