HDD niet zichtbaar in overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Ik heb een twee HDD aan de computer gehangen en deze werd direct gezien door de computer en ik heb hem geformatteerd.

Daarna heb ik hem in mijn mediaplayer geplaatst en weer opnieuw geformatteerd en daarna weer aan de computer gehangen maar nu zie ik hem niet terug in het overzicht waarin alle HDD worden getoond en de "apparaten met verwisselbare opslagmedia".

Als ik bij systeembeheer kijk zie ik hem weer wel terug .....

Hoe krijg ik hem nu ook weer zichtbaar in het "eerste" overzicht?

Kan je een screenshot plaatsen van schijfbeheer alsjeblieft dan kan ik even meekijken.

mediaplayers formateren HDD"s in een linux formaat,kijk eens in de bios of de HDD gezien word en actief staat in de bios?

Die partition recovery wizard draaien.
Plaatje is voor mij niet te lezen, overigens.

Aan de screenshot te zien, moet de schijf nog geïnitialiseerd worden, daarna zul je deze nog moeten partitioneren en formatteren.

Oke, maar hoe ïnitialiseer ik hem dan?

Laatst bewerkt:
Rechtermuisklik op het grijze deel links van de schijf in windows schijfbeheer, welke opties krijg je dan?

En Minitool wil niets met die schijf?

Krijg het idee dat de schijf is overleden ....

Als ik hem initialiseer krijg ik de melding: gegevens fout (cyclische reduntantiecontrole) .....

Zal wel meevallen, als dat ding in een exclosure zit eruit halen en rechtstreeks in de PC erbij hangen.
Indien via USB, kan de controller problemen geven.

Als de schijf wordt gezien kun je er iets.
Heb deze ook nog voor je.
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
Documentatie staat er onder.

Gewoon enter en analyse, eventueel deeper search als er geen of foutieve gegevens staan, je kunt gewoon alle opties bekijken zolang je geen write opdracht geeft gebeurt er niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan